SL 23/24 H:23 | Fenerbahçe 2-1 Ankaragücü | MS | 28 Ocak

Başkanı fbnin kirli işlerini yapan bir piyon
Hocası fbnin vücut bulmuş hali

Namuslu topçuları fark yaratırsa yaratır. Yoksa yatış şov.
 
Emre uzermi acaba. buyuk td olacaksa bu macta durustlugunu gosterir. yoksa digerleri gibi super ligde ordan oraya surunur.
 
Cihan Aydın'ı vermişler ezilir
 
Ankaragücü'nün puan almasını isteriz ama yenileceklerse de 1-0 2-1 gibi yenilmeliler ki şu son 2 maçtır hocalarını yeme kıvamına getirmeye çalışıyolar.Bu maçta da böyle olursa hocayı yeme kıvamına getirirler ve diğer 1 maçta kazanamazlarsa özellikle Antalyaspor deplasmanında bunlar hocayı 1 güzel yerler..
 
Nasıl yenemezler.ilk yarı ankaragücünün bariz penaltısını vermedi hakem.%100lük penaltıydı.ve maç 1-0 bitti hatırlarsan.
Dış etkenleri dışarıda tutarak söyledim. Dün kaybetmek için elinden geleni yapan çağdaş a satilmis kırmızı kart a ve hakem e rağmen zor kazandılar.
 
Emrenin hocalık kariyerinde fenerden puan aldığı maç varmi hiç hatta gol atabilmismi takimlari
 
Edebinizle yenilin lan! 6 7 yiyerek kahpelik yapmanın lüzumu yok.
 
Siradaki kurban A.Gucu demek ki.. Yeni bir rezalet.. N.S.A'da bu $ikecilerin A.Gucu'nu oyle 1'den farkli bir skorla yenmeleri imkansiz hatta galibiyetleri oldukca zor ama gorecegiz.
 
5-1 Fener alır maç sonu emre tribünlere çağrılır alkışlanır selahattin baki maç sonu emre bizim efsanimizdir der.
 
İlk yarıdan 3 olur emre açık oynatır
 
Geri
Üst Alt