⚽ SL 24/25 H:26 | Kasımpaşa 3-3 Galatasaray | MS | 2 Mart

Sinirim geçmiyor. Bu sezon kaç oldu bu yaa. Aptal gibi goller yiyoruz anasını satıyım. Aynı takımla ilk yarida da ayn şeyleri yaşadık. Aptal yedek oyuncuların yüzünden verdin tüm maçları. Vallahi kafayı yiyecem
 
Renktas 2-0 oldugunda nerde bitiyor. ilk maci da 3-0 yaptik sonuc. bu mac 2-0 olsa yine diken ustunde bakacaktik. bizim hic bir macimiz rahat gecmeyecek bu sene
2:0 da biterdi. Kasimpasanin direnci kirilirdi. Heleki ilk yari 2:0 bitmis olsaydi. Herzaman papaz pilav yemez ilk mac öyle oldu diye bu da böyle olacak degildi. Üstelik sampiyonlugun son maclarina girmisken.
 
Var hakemine bugün görev verilmemiş diğer varlara verilmiş muhtemelen kasımpaşanın penaltısında müdahalesi hatalı görüldüğü için verilmedi bence de gri pozisyondu cuestaya da müdahale vardı karışmamalıydı ama yabancı diye kimseden ses yok
Sanmam, TRIO'da hepsi dogru karar demisti dun aksam. Baska bir sebebi vardir muhtemelen.
 
sene başından beri 1 şampiyonluk ''ÇALMAK'' için yaşatılanlar, 600 yıllık osmanlı sadrazamanın çengiye çevrilmesi, yabancı hakem dedikleri yere yabancı hakem, ırkçılık yok dedikleri yere cezasız ödül vs. irfan hocanın bein'le ilgili, kaan'ın genel tavırla ilgili açıklamalarından da görüyoruz ki hocalar da, oyuncular da bu medya ve kurumlar arası güç dengesizliğinin farkında. avrupa'da saf motivasyon bi halta yaramıyo, başındaki adam taktisyen olarak da zayıfsa gelen geçenden hurra diye başlayıp şap şap diye uğurlanıyorsun. ama bizim dandik ligde, en yumuşak takımlardan birine karşı, maçlarını 500 kişiye oynayan takımın paralı köpeklerce tribünleri doldurduğu senaryoda ilk 10 dakika yarı sahandan çıkamayıp 3 gol attığın maçtan bile 2 puan kaybederek ayrılıyorsun. anladık fener gibi maaşlar takır takır ödenmediği için oyunculara çok nazın, cazın geçmiyor ama haftada 2 gün düşük tempoda çalıştırdığın heriflere de en azından savunmada düzgün durun, duran topta mal gibi bakmayın, yok yere ceza sahasında aptalca karambol yaptırmayın diyemiyosan

senden de, oyuncularından da bi halt olmaz.
 
son 3 maçta kpaşa'dan 9 gol yemek ayrı, 2 dakikada çevirdiğimiz maçı değişikliklerle saçmasapan şekilde vermek ayrı delirtti dün. yeni kendime geliyorum.

şampiyonluk, bu gibi maçlarda ilk yarı bir şekilde önde kapatıp sonra geriye düşmene rağmen öne geçtiğinde o maçı öyle baskılı şekilde kapatarak kazanılır. 4-2'ye geleceğini düşünüyordum dün maçın. okan buruk maalesef bu refleksleri iyice yitirmiş durumda.
 
Bu da costa sari kart cezalisiymis. Kupa macinda sari kart cezasi cekiliyormu? Normalde lig macinda cezali olmasi gerekmiyormu? Türkiye kupasi ile lig ayni kategorimi sayiliyor?
 
Geçtiğimiz 2 senedir Kasımpaşa deplasmanları çok zorlu ve son dakikalarda kazandığımız maçlar oluyordu hatta şampiyonluk habercisi gibiydi. Bu sene şampiyonluğu kaybedişin başlangıcı olacak herhalde. Hocanın kafası asla sahada falan değil, tamamen tükenmiş hiç bir şey üretemeyen bir durumda hoca maalesef ve yönetimde yada ekibinde ona herhangi bir konuda yardımcı olacak biri de yok.
Nasıl yani şampiyonluk gitti mi Panda abi
 
En kötüsü de maç bittikten sonra yönetimden bir kişi bile sorumluluk alıp açıklama yapamadı. Herkes inancını kaybetmiş. Bırakmışlar şampiyonluğu.
 
yalnız iyi tarafından bakalım hepimiz gereken dersi aldık dimi? ders almayanımız kalmamıştır.

2 2 daha 4 falanda diyebiliriz.
 
Her şey mi rezalet olur ya bi takımda

Şurda dakika 75 skor 3-2, 4ü atsak fişi çekicez frikik olmuş rakipte 7 kişi barajda 1i de kalede olduğu için 8 kişi iptal bizimkileri savunabilecek sadece 3 kişileri var

Bizde 2 kişi kadrajda yok topun gerisinde de 3 kişi var 1 de muslera desen 6 kişi boş yere iptal

Mesela kadrajda olmayan iki kişi erenle lemina galiba rakip kontrası için bekleseler bi de sara topun başında dursa kutucuyla frank içeri konumlansa frikiği baraja takmaktansa daha basit bir pas organizasyonuyla kolayca golle buluşabilirdik ve ya frank ve kutucu içeri girse barajdan adam feda etmek zorunda kalacaklar bu sefer direkt frikiği atarken daha avantajlı olabilirdik

Abi akıl sır erdiremiyorum ben olanlara bi takım bu kadar zekadan yoksun davranamaz ya

Lan allah rızası için defolun gidin yalvarıyorum gidin

IMG_20250303_164115.webp
 
Her şey mi rezalet olur ya bi takımda

Şurda dakika 75 skor 3-2, 4ü atsak fişi çekicez frikik olmuş rakipte 7 kişi barajda 1i de kalede olduğu için 8 kişi iptal bizimkileri savunabilecek sadece 3 kişileri var

Bizde 2 kişi kadrajda yok topun gerisinde de 3 kişi var 1 de muslera desen 6 kişi boş yere iptal

Mesela kadrajda olmayan iki kişi erenle lemina galiba rakip kontrası için bekleseler bi de sara topun başında dursa kutucuyla frank içeri konumlansa frikiği baraja takmaktansa daha basit bir pas organizasyonuyla kolayca golle buluşabilirdik ve ya frank ve kutucu içeri girse barajdan adam feda etmek zorunda kalacaklar bu sefer direkt frikiği atarken daha avantajlı olabilirdik

Abi akıl sır erdiremiyorum ben olanlara bi takım bu kadar zekadan yoksun davranamaz ya

Lan allah rızası için defolun gidin yalvarıyorum gidin

Ekli dosyayı görüntüle 281415
bravoo Sametim geç olsun güç olmasın..
korkmadan bunları dile getirmeye devam et olur mu
 
Geri
Üst Alt