Her şey mi rezalet olur ya bi takımda
Şurda dakika 75 skor 3-2, 4ü atsak fişi çekicez frikik olmuş rakipte 7 kişi barajda 1i de kalede olduğu için 8 kişi iptal bizimkileri savunabilecek sadece 3 kişileri var
Bizde 2 kişi kadrajda yok topun gerisinde de 3 kişi var 1 de muslera desen 6 kişi boş yere iptal
Mesela kadrajda olmayan iki kişi erenle lemina galiba rakip kontrası için bekleseler bi de sara topun başında dursa kutucuyla frank içeri konumlansa frikiği baraja takmaktansa daha basit bir pas organizasyonuyla kolayca golle buluşabilirdik ve ya frank ve kutucu içeri girse barajdan adam feda etmek zorunda kalacaklar bu sefer direkt frikiği atarken daha avantajlı olabilirdik
Abi akıl sır erdiremiyorum ben olanlara bi takım bu kadar zekadan yoksun davranamaz ya
Lan allah rızası için defolun gidin yalvarıyorum gidin
Ekli dosyayı görüntüle 281415