Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar

Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Çok oturmuş içine belli ezik. :D
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Olası bi Fener yenilgisinden sonra yazık olacak bu koltuklara
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Baslik fotograflari güncellenmistir.
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



bence altın kapalama svarovski taşlarla kaplı olabilirdi begenmedim ben
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



yaw bir sitede gormustum benficanin 70 bin kişilik stadinin bir kale arkasının ustu kısmına sadece koltuklarla coca cola yaziyor ve kimse o bolume oturtulmuyor ve yıllık mıydı neydi baya fazla para kazanıyor keske stadi 50 bin deilde 80 binlik yapsaydik...
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



oraya sunta koysalarmış daha ucuza mal olurmuş yazık etmişler masrafa kaçmakla

yani normalde umursamam ama dünya harikası stad yapıyorsun samiyenden beter koltuk takıyorsun ayıp denen birşey var.

sonraki yıllarda restorasyon çalışmaları çok olur ama bitirmişsin bari bu dakikadan sonrada birine ikisine bakma.
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Plastik popomu ağırtıyor oturmam ben :) Kendi koltugumuzu kendimiz getirebiliyormuyuz ?
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Plastik popomu ağırtıyor oturmam ben :) Kendi koltugumuzu kendimiz getirebiliyormuyuz ?



Oturma konforu acisindan 10 numara koltuk bunlar ama yinede rahat degilse yastik getir evden. Iceri koltuk sokmana izin vermezler cünkü. :asd:
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Oturma konforu acisindan 10 numara koltuk bunlar ama yinede rahat degilse yastik getir evden. Iceri koltuk sokmana izin vermezler cünkü. :asd:

Niye beyaa , sallananan koltuğumu getircektim :) Atıcağımı düşünmezler herhalde sokarlar :)
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Sinirlenip sahaya firlatirsin sen onu. :asd:



Gizlice sokmayi denemen lazim. :D

Dur adamlarımı arayıyayım onlar POLATI arasınlar , gerisi önemli değil şimdi ben POLAT'ı arasam diyecek gel Locaya , diyeceğim POLAT işim gücüm var Loca bana yaramaz ben taraftar ile iç içe olmak istiyorum . İyice ısrar edecek , sonra küfür edicem s ile başlayın g ile ikinci kelimesi olan bir küfür. Sonra başını öne eğip gidecek başkan sonra üzüleceğim gel buraya zirto . Sonra gülerek gelecek , barışcaz bunları yaşadım önceden birdaha yaşamak istemiyorum ondan ben eniyisi adamlarımı arattırayım onlar ayarlar bir koltuk takımı :)
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



Dur adamlarımı arayıyayım onlar POLATI arasınlar , gerisi önemli değil şimdi ben POLAT'ı arasam diyecek gel Locaya , diyeceğim POLAT işim gücüm var Loca bana yaramaz ben taraftar ile iç içe olmak istiyorum . İyice ısrar edecek , sonra küfür edicem s ile başlayın g ile ikinci kelimesi olan bir küfür. Sonra başını öne eğip gidecek başkan sonra üzüleceğim gel buraya zirto . Sonra gülerek gelecek , barışcaz bunları yaşadım önceden birdaha yaşamak istemiyorum ondan ben eniyisi adamlarımı arattırayım onlar ayarlar bir koltuk takımı :)



:asd: :asd:



Bak bu güzel olur hem biraz agir oldugu icin kolay kolay firlatamazsin onu sahaya.



designer-stuhl-lobster.jpg




:D
 
Cevap: Stadımıza Takılacak Olan Koltuklar



O koltukta ayaklar nereye geliyor çözemedim :)
 
Geri
Üst Alt