Stadyum İsim Sponsorluğu Konusunda Sixt Rent A Car ile Anlaşıldı İddiası

Havacılık sektörü iyi olsa Turkish Airlines iyi olurdu..
Ama finansal borçları çok..

Türkiye’nin en değerli markası..
aman allah korusun...onları göğüs reklamı aldığımızdan beri neredeyse Avrupada galibiyetimiz yok...uğursuzlar....

Gesendet von meinem SM-G955F mit Tapatalk
 
Drogba ile anlaşın bari global çapta dikkat çekeriz. Araba kiralama şirketi nedir senelik 2 milyon veremezler
 
Formaya yillik 29 milyon tl veriyor .

2 milyon euro veremez diyen arkadaslara duyurulur.

Ayrica gibi global markayi kebapci markasi yaptiniz..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Galatasaray, Türk Telekom ile 2019-2010 sezonu öncesi 10 yıllık anlaşmaya varmış ve Sarı Kırmızılı kulübün bu süre için 110 ile 115 milyon Dolar'lık bir gelir elde ettiği basına yansımıştı.

10 yıldır kulübün ana sponsorluğunu yapan Türk Telekom ile 2020-2021 sezonu için yapılan yeni anlaşma uyarınca, kulüp kasasına 30 milyon TL koyacak.

Buradan gidipte yıllık 3 milyon euro'ya sözleşme imzalamak bu yönetim için büyük başarı olur. Başka bir başkan olsaydı şimdi en aşağı yıllık 10 milyon euro'dan 10 yıllık sözleşme ile toplam 100 milyon euro gelir elde ederdi.
 
Galatasaray, Türk Telekom ile 2019-2010 sezonu öncesi 10 yıllık anlaşmaya varmış ve Sarı Kırmızılı kulübün bu süre için 110 ile 115 milyon Dolar'lık bir gelir elde ettiği basına yansımıştı.

10 yıldır kulübün ana sponsorluğunu yapan Türk Telekom ile 2020-2021 sezonu için yapılan yeni anlaşma uyarınca, kulüp kasasına 30 milyon TL koyacak.

Buradan gidipte yıllık 3 milyon euro'ya sözleşme imzalamak bu yönetim için büyük başarı olur. Başka bir başkan olsaydı şimdi yıllık en aşağı yıllık 10 milyon euro'dan 10 yıllık toplam 100 milyon euro gelir elde ederdi.

O 110 un icinde, 3-4 sene forma sponsorluguda yokmuydu?
 
bu vasıfsız yönetim 15 tane kiralık araba karşılığı vermiştir isim hakkını!
 
O 110 un icinde, 3-4 sene forma sponsorluguda yokmuydu?

Galatasaray'ın Türk Telekom sponsorluğu en değerli 5 anlaşma arasında​

Dünyanın en değerli stadyum sponsorluklarının incelendiği bir araştırmaya göre; Galatasaray, Türk Telekom'la ile yaptığı stadyum ismi hakkı anlaşmasıyla dünyanın dördüncü büyük sponsorluk iş birliğine imza attı.

Sarı-kırmızılılar, 2011 yılında yapılan ve 2021 sezonunda bitecek olan anlaşma gereğince yılda 9 milyon 600 bin Euro'yu kasasına koyuyor.

Stadyum sponsorluğunda zirvede Manchester City yer alıyor. İngiliz devi, Etihad Airways'le 2011-2021 yılları için yaptığı anlaşma gereği her sene 17 milyon 100 bin Euro kazanıyor.
 
Stad icin net 10 milyon dolar odemislerdi yillik.

Artik oyle paralar söz konusu bile degil.

Kimse kimseye vermez 10 milyon dolar. Telekom, thy batik durumda. Turk futbolu da oyle.

Yillik 5 milyon dolar alirsan öp de başına koy.
Thy gidip Arjantin takımına forma sponsoru oluyor ama acaba kaça olmuş ?
 
Geri
Üst Alt