STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-2 İstanbul BB | 21 Ağustos | Maç Sonucu

Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Abdullah Avcı da 4-3-3 oynatıyor takımı seneye bizim takıma gelirse zorluk çekmez :rolleyes: :asd:
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



İBB bile bizden daha iyi pas yapıyor.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Nasıl gidiyor maç
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



En kötü 1 puan alır İBB.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



İBB nin iyi adamları sakat çok eksiği var ve en önemlisi diğer anadolu ekiplerine göre en az gelişme kaydeden üstüne koyan takımlardan biri.Tek şansları Abdullah oca bence.Maddi imkanlar çerçevesinde bakalım neler yapabilecekler.Bilmiyorum sizler ne düşünürsünüz.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Ersan'ın ayağı iyi top yapıyor.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Güzel maç oluyo... Üstelik 2 tarafta kazanabilirde hiç belli olmaz
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Balon bugün patlar.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



İbrahim Akın İBB nin ataklarını batırıyo resmn biraz akıllı oynamaz mı insan 2 kere bomboş yakaladılar İA batırdı pozisyonları
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | İlk Yarı



Bu ofsayt taktiğiyle BJK in avrupada işi çoook zor
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Baros ve Nianga karşı da böyle ofsayt uygulasınlar :asd:
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Quaresma gibi topçum olsun 1 milyar borcum olsun anasina satim.

Aslinda vardi oyle bir topçumuz neyse



Bu arada ben Ersan denen cocugu begendim bir aralar biz aliyoduk bunu?
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



bizim forumdaki besiktaslilar nerede, hani öve öve bitiremedikleri besiktas, nerdesiniz arkadaslar, bazilari diyordu uefa yi bu sene besiktas alir falan,besiktasi tanimasak inanacagiz yani, liverpool'dan 8 yedikleri günleri ne tez unuttunuz??
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Quaresma gibi topçum olsun 1 milyar borcum olsun anasina satim.

Aslinda vardi oyle bir topçumuz neyse



Bu arada ben Ersan denen cocugu begendim bir aralar biz aliyoduk bunu?



evet, cocugu istiyorduk ama pahali gelmistir herhalde.



bir stopere göre ayagi cok düzgün adamin.
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Quaresma gibi topçum olsun 1 milyar borcum olsun anasina satim.

Aslinda vardi oyle bir topçumuz neyse



Bu arada ben Ersan denen cocugu begendim bir aralar biz aliyoduk bunu?



Lig maçları için diyorum Buca ve bu maçın ilk yarısında Quaresma iyi değildi.Geçemediği çoğu maçta arkadan sert fauller yapacaktır Quaresma
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



bjk de fark yaratan guti quaresma degil guti oyuna girerse alirlar bu maci
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



evet, cocugu istiyorduk ama pahali gelmistir herhalde.



bir stopere göre ayagi cok düzgün adamin.



Benim sordugum soruda soru degil boru. Cingene pazarligi yapan adamlardan kaliteli transfer beklemek herhalde bir bende var
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Mac nasil gidiyor ? Izlemeye degermi ?
 
Cevap: STSL 10/11 H:2 | Beşiktaş 0-0 İstanbul BB | 21 Ağustos | Devre Arası



Lig maçları için diyorum Buca ve bu maçın ilk yarısında Quaresma iyi değildi.Geçemediği çoğu maçta arkadan sert fauller yapacaktır Quaresma



Orasi oylede, adami izlemek bile buyuk keyif veriyor.



Ne hale getirdiniz bize be. Elin topcularina bakip keyif aliyoruz artik.
 
Geri
Üst Alt