Andreas-Cüneyt Hagemann
Yeni Üye
- 21 Nisan 2010
- 27
- 0
- 1.111
Cevap: STSL 10/11 H:8 | Galatasaray 2-4 MKE Ankaragücü | Maç sonucu
edit.
edit.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Şu takım Lucescunun elinde olsaydı açık ara şampiyon yapardı.
Frank Rijkaard ne yapsin, bizim savumaya bir bakin
- ilk golde Mustafa Sarp biz geriye kosarken topu rakibe veriyor ve cok kotu yakalaniyoruz Hakan Balta cok agir kaliyor golu yiyoruz
- 2. golde yine Ufuktan dönen topa Ayhan ve Mustafa Sarp elleri belinde Ozgur Cekin topa nasil vurdugunu seyrediyor
-3. golde yine Servetin pas hatasi ve dönen topta Mustafa Sarp rakibini kaciriyor golü yiyoruz
-4. golde bütün mac boyunca rakibin ver kac yaptigini görmezden geliyoruz ve bu seferde Sabri büyük hata yapiyor kaleci Aykutta herzamanki gibi cok kolay bir gol yiyor
Simdi hem suclu Rijkaard gibi gözükebilir ama asil oyuncularda sucu aramak lazim... Mustafa, Ayhan, Servet,Hakan Balta ya formsuz yada kalitesi bu kadar.. Hakan sakatliktan yeni döndü Sabri ayni... Birde Rijkaard galiba Serkan cikarip Aydini sag aciga ve Sabriyi sag bek daha erken cekmek istemisti ama 10.kisi kaldiktan sonra Misi oyundan cikmak zorunda kaldi nitekim Sabri sag beke gecince hep ters kademeye girdi son goldede kontrasyonu iyice bozuldu!
Mustafa Sarpin acilen defolmasi gerekiyor!!!
kimi oynatacak Cana sakat, Cumhuru ve Musanin ne yapacagini daha bilmiyoruz belki fizik olarak hazir degiller, Baris cok kotu baska oyuncuda yok
Fatih Terim gelince Mustafa Sarp cok mu iyi oynayacak cift yönlü orta saha oyuncusu mu yaratacak Servet cok mu iyi oynayacak.. Baros daha mi az sakatlanacak, diger futbolcular daha mi az sakatlanacak! Ben herkes transfer dönemin sonunda Misi ve Insuaya sevinirken demistim fazla sevinmeye CMF olmadiktan sonra hic bir sey beklemeyin diye
Şu takım Lucescunun elinde olsaydı açık ara şampiyon yapardı.
Es ist mir egal was irgendeiner hier über mich schreibt oder was die Regeln hier im Forum sind! Ich bin im Moment viel zu aufgeladen! Ich weiß dass die meisten User hier deutsch verstehen! Das was ich schreiben will kann ich nicht auf englisch schreiben! Und mein türkisch ist leider zu schlecht!
Nun zu dem was ich über unsere Mannschaft sagen will:
So eine Leistung ist nicht akzeptabel! Ich möchte hier jetzt nicht einige Spieler einzeln kritisieren. Worauf ich mich fokusieren will ist der Trainer! Wenn Rijkaard heute nicht gefeuert wird befürchte ich das Schlimmste. Ich rede hier nicht von Sieg oder Niederlage gegen Fener, ich rede hier von Rijkaards Gesundheit. Falls wir nächste Woche verlieren ist alles aus! Und das nicht nur aus sportlicher und finanzieller Sicht! Wir werden alles verlieren! Das Resultat der letzten Saison war schon katasrophal. Der Beginn dieser Saison ist aber noch um vieles schlimmer ausgefallen. Wir können nicht mal im eigenen Stadion einen Zweitklasse Verein wie Ankaragücü besiegen! Das ist doch unglaublich oder?
Mein Rat an den Vorstand: Feuert Rijkaard! Und zwar sofort! Falls ihr eine Woche abwarten wollt, wird er nicht heil aus diesem Land rauskommen!
İlk golden bahsediyor.hangi birinin ortak? evimizde 4 yedik![]()
Es ist mir egal was irgendeiner hier über mich schreibt oder was die Regeln hier im Forum sind! Ich bin im Moment viel zu aufgeladen! Ich weiß dass die meisten User hier deutsch verstehen! Das was ich schreiben will kann ich nicht auf englisch schreiben! Und mein türkisch ist leider zu schlecht!
Nun zu dem was ich über unsere Mannschaft sagen will:
So eine Leistung ist nicht akzeptabel! Ich möchte hier jetzt nicht einige Spieler einzeln kritisieren. Worauf ich mich fokusieren will ist der Trainer! Wenn Rijkaard heute nicht gefeuert wird befürchte ich das Schlimmste. Ich rede hier nicht von Sieg oder Niederlage gegen Fener, ich rede hier von Rijkaards Gesundheit. Falls wir nächste Woche verlieren ist alles aus! Und das nicht nur aus sportlicher und finanzieller Sicht! Wir werden alles verlieren! Das Resultat der letzten Saison war schon katasrophal. Der Beginn dieser Saison ist aber noch um vieles schlimmer ausgefallen. Wir können nicht mal im eigenen Stadion einen Zweitklasse Verein wie Ankaragücü besiegen! Das ist doch unglaublich oder?
Mein Rat an den Vorstand: Feuert Rijkaard! Und zwar sofort! Falls ihr eine Woche abwarten wollt, wird er nicht heil aus diesem Land rauskommen!
Lucescu olsaydı bu takımda en az 15 oyuncu futbolculuğu bırakıp, çaycılık yapardı.
du hast recht. %95 stimmt.