STSL 13/14 H:11 | Fenerbahçe 2-0 Galatasaray | M.S | 10 Kasım

Hocam git ama sirf maca gitme gez bir 3-4 gun madridde :) Eger sadece maca gidiceksen gitme cunku macin sonucu belli

Valenciada yasiyorum

Madrid asiri skici bir sehir

Arkadasla araba kiralayip gitcektik(bjk)



Ne bileyim neyse o gune dogru havaya girersem giderim belkide biletler bana gore ucuz da

1. Ketegori 170 ero tam kabinlerin arkasinda 6. Siraydi
 
Valenciada yasiyorum

Madrid asiri skici bir sehir

Arkadasla araba kiralayip gitcektik(bjk)



Ne bileyim neyse o gune dogru havaya girersem giderim belkide biletler bana gore ucuz da

1. Ketegori 170 ero tam kabinlerin arkasinda 6. Siraydi



Ben begenmistim aslinda gittigimde. Sen orada yasiyorsun daha iyi bilirsin tabi
 
türkiye ligi;

------------------------eray---------------------------

sabri----------semih-----chedjou------------balta

-------------------selçuk--melo----------------------

eboue-----------------sneıjder--------------bruma

-------------------------drogba-----------------------

sivas,kasımpaşa,elazığ,gençlerbirliği,trabzon,erciyes

6 da 6 yapmalıyız.yaparsak;

göreceksiniz; fener antalya,beşiktaş,rize,karabük maçlarında en az 4 puan kaybedecek. devreye 5 puan geride girersek stress olur kuşlar.kanatlar çalışırsa türkiyede takım yenmek kolay olur.
 
türkiye ligi;

------------------------eray---------------------------

sabri----------semih-----chedjou------------balta

-------------------selçuk--melo----------------------

eboue-----------------sneıjder--------------bruma

-------------------------drogba-----------------------

sivas,kasımpaşa,elazığ,gençlerbirliği,trabzon,erciyes

6 da 6 yapmalıyız.yaparsak;

göreceksiniz; fener antalya,beşiktaş,rize,karabük maçlarında en az 4 puan kaybedecek. devreye 5 puan geride girersek stress olur kuşlar.kanatlar çalışırsa türkiyede takım yenmek kolay olur.

3 hafta da 7 maç oynayacağız,takımın hali ortada,Fb elbet puan kaybedecektir ama biz bu 7 maçı nasıl kaldıracağız onu bilmiyorum
 
O zaman formaya buyu yok demekki. Hic bahane bulmaya calismayalim biz orada hep eli ayagina dolanan atmosferi kaldiramayan oyuncular nedeniyle yeniliyoruz bunlar genelde turk oyuncular, ne zamanki yabanci kurali serbest kilinir 11 yabanciyla kadikoye gider cakar geliriz. Bizim turkler cunku eziklik duygusuyla gidiyor oraya.

evet buyu yok büyü var
 

Ne sinirlendin bro ben bir gram takmam öyle şeyleri :) Ben demiyorum zaten abla diyormuş :)
 
İşte bu zihniyet yüzünden 50 bin kişilik stadın yarısı dolmuyor! Aferin size çocuklar.



Takim top oynamaz ise gitmem tabii ki. Gidip kendimi o kadar stresin isin gucun arasinda neden daha da stress edeyim? Spor takim oyunlari eglencedir. Eglenmiyorsam gitmem hatta tvden macida izlemem.
 
Geri
Üst Alt