- 23 Temmuz 2011
- 75.480
- 51.016
- 4.693
Dün maçta bizim adımıza olumlu tek şey, Ofsayt taktiğiydi. Bunun dışında maçla ilgili söylenmesi gereken her şeyi diğer arkadaşlar söylemiş zaten. Canımız sağ olsun. 9 puan kapanmayacak bir fark değil. Ersun Yanalın takımları özellikle ligin ikinci yarısından itibaren fizik olarak çöküşe geçiyorlar. Manisa, Eskişehir. şimdi de Fenerbahçe de olacak bu dediğim. Burada önemli olan bizim bir an önce kendimizi toparlamamız..