STSL 13/14 H:17 | Fenerbahçe 5-1 Kayserispor | M.S | 29 Aralık

Maci daha yeni görüyorum. Caner cok güzel gol atmis. Hakkini vermek lazim ne kadar serefsiz bir yapiya sahip olsada.
 
bunlar içeride pek puan kaybedecek gibi durmuyor 2.yarı.Deplasmanda kaybedecekler ne kaybedeceklerse.Trabzon,biz,Beşiktaş,Eskişehir,Sivas,Gaziantep ve Akhisar gibi zorlu deplasmanları var.Bizim deplasmanlar biraz daha kolay.
 
Kayseri ligin en kötü savunmasına sahip gerçekten. Emenike'nin dönüp vurduğu gol, sen adamı ceza sahasında o kadar rahat oynatıyorsan 10 yemediğine şükret.
 
Ben staddaydim renktaslar ilk yari butun kuslar isyandaydi hatta sow a ana avrat giydiren gordum fener ölü kayseri leşti. Ikinci yari penaltidan sonra fener reaksion gosterdi. Bnm icin en ilgibc olan trubunlerin ben migrosdaydim 15 dakika sari lacivelt smp fb yapamadilar zaten telekom ayri feyyare migros ayri. Benim takimimizin sampiyon olacagina inancim tam herseye ragmen galatasaray ulannn !! iyi aksamlar



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Ersun yanal ın kariyerinde bir ilkmiş.Milli takımı mafetti,Eskişehir de yaptıkları ortada.Şimdi bu başarılarını fenerbahçe dede bekliyoruz.Denizliye bile senmitakımı şampiyon yaptın sanıyorsun diyen bir lavuk var klübün başında ersun!.....
 
Kayseriiller tweet atmış.Biz bugün 5 yeriz yarın 5 atarız,siz o kara lekeyi nasıl çıkartacaksınız?
 
Ben staddaydim renktaslar ilk yari butun kuslar isyandaydi hatta sow a ana avrat giydiren gordum fener ölü kayseri leşti. Ikinci yari penaltidan sonra fener reaksion gosterdi. Bnm icin en ilgibc olan trubunlerin ben migrosdaydim 15 dakika sari lacivelt smp fb yapamadilar zaten telekom ayri feyyare migros ayri. Benim takimimizin sampiyon olacagina inancim tam herseye ragmen galatasaray ulannn !! iyi aksamlar



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

 
Ben staddaydim renktaslar ilk yari butun kuslar isyandaydi hatta sow a ana avrat giydiren gordum fener ölü kayseri leşti. Ikinci yari penaltidan sonra fener reaksion gosterdi. Bnm icin en ilgibc olan trubunlerin ben migrosdaydim 15 dakika sari lacivelt smp fb yapamadilar zaten telekom ayri feyyare migros ayri. Benim takimimizin sampiyon olacagina inancim tam herseye ragmen galatasaray ulannn !! iyi aksamlar



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

:redface:
 
Fenerin beş attığına bakmayın şansları yanındaydı şutlar iyiydi dünde bizde şans olsaydı en sekiz dokuz atardik
 
Şikecilerin forvetleri izleyip de bizim Burak ve Umut'u beğenen var mı cidden?
 
Cenk Tosun'u izlerken bile bizdeki yeteneksiz forvetleri yadirgiyorum

Orası öyle tabi, şaka olarak algılıyorlar diye Cenk Tosun'lara girmiyorum.

Bir tarafta her maç bulduğunu atan santraforlar, bir de bizim tarafta bırak bulduğunu atmayı, bizi sayısız golden eden bir yeteneksiz.
 
caner ne gol atmış be arkadaş.peste o top geldiğinde kenardan çakardım bende basardım kareye gömerdi köşeye.valla save yaptığım gollerden biri gibi olmuş.canerin ağzına s.çmalı ama golüde doya doya seyretmeli
 
ben saldırmıyorum aptalca olduğuna nasıl karar veriyorsun

einsten misin sen

te allahım neyse raporladım hakaretini





Sabaha kadar raporla. 1 gün myc verdiler sanırım.Ancak bu yol ile ceza almak gayet de yerinde. Bak tekrar söylüyorum: dangalakça yazın. Nöronlarının her ne yöne olursa olsun yazdıkların dangalakça. Bunu da hakaret bilenler 1-2 üyenin raporuna göre hareket eden olayı irdelemeyenler de ayrıca dangalak.
 
bu caner hödüğü hakkını yemeyekte güzel gol atmış ama spiker sanki caner dünyayı kurtarmış gibi o ve bütün fener gollerinde şeyini yırrtı bağırmaktan maç sonu acile kaldırmışlardır heralde:)
 
Baroni'nin penaltı kaçsaydı hakem onu tekrar ettirirdi ceza sahasına girenlerden dolayı. Gol olunca neden tekrar attırılmadı acaba ??
 
Geri
Üst Alt