Ilk yarida zaten Genclerbirligi macindan sonra fark 11e cikmisti, hepsi burda sampiyonluk gitti diye yaziyordu.
Bir hafta sonra fark 8e düsünce sampiyonluk muhabbetleri falan.
Önümüzde iki hafta sampiyonluk yarisini belirleyecek.
FB cok zor iki deplasman maclarina cikacak, bizde iki macida Arenada oynayacagiz.
Biz bunlari kazanmamiz lazim, Fenerin de puanlar kaybetmesini bekleyecegiz. Aksi takdirde ben bile, herzaman sonuna kadar ümitli olan birisi olarak, sampiyonlugu unuturum.
Onlar sanki daha yakin ama.