Alp Yılmaz
Sarı Üye
- 3 Eylül 2012
- 896
- 129
- 863
Antepe karşı bu rezil futbolun bahanesi değil.Kaç hafta geçti devre arası bitti ama antep gibi vasat bir takım farkı kaçırıyor.
Bu sezon Terim varken çok mu iyi oynuyorduk ilk 6 hafta, kadronun kapasitesi bu geçen sezon 33 bu sezon 34 puan,sorun bu sıkıntıyı göremeyip bize bomboş bir transfer dönemi yaşatanlarda.

