Erkan Demirayak
Kırmızı Üye
- 24 Temmuz 2012
- 1.345
- 0
- 856
Fener şöyle iyi bir takımla deplasmanda karşılaşmadığı sürece puan kaybetmez. Adamlar artık her maçta aynı şeyleri yapıyor. Öyle ya da böyle gidiyorlar rakip savunmaya vuruyor,kırıyor atıyor golünü. Her maç böyle. Bende çok sinir oluyorum ama bu durum böyle ne yazık ki. Bir Juventus'la bizim gibi grupta yarışsalar ya da Kobenhavn'la karşılaşsalar Fener'i bence yerler ama ligde her türlü rakiplere karşı üstünlüğünü ortaya çok iyi koyuyor.Hakikaten çok iyi özellikle futbol dışı,psikolojik rakiplerini çok yıpratıyor. Burada daha çok soyut kavramlardan söz ediyorum. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
NOT: Hakem küçük bir bölümünü kapsıyor
NOT: Hakem küçük bir bölümünü kapsıyor