Aydın Uzunoğlu
Aslan Üye
- 8 Eylül 2009
- 7.905
- 1.589
- 1.748
fener 3-4 senede bir şampiyon oluyorsa bilinki bu şike ile alınan bir şampiyonluktur.2001 de bizden 2004 te bejeke den 2010 da trabzon çaldıkları şike şampiyonluğu.Bu sene ise telefon görüşmelerine gerek kalmadan yapılan açık şike.Şunu herkes bir kenara yazsın bütün bunların acısı burunlarından fitil fitil gelecektir.