STSL 13/14 H:18 | Fenerbahçe 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 27 Ocak

fener 3-4 senede bir şampiyon oluyorsa bilinki bu şike ile alınan bir şampiyonluktur.2001 de bizden 2004 te bejeke den 2010 da trabzon çaldıkları şike şampiyonluğu.Bu sene ise telefon görüşmelerine gerek kalmadan yapılan açık şike.Şunu herkes bir kenara yazsın bütün bunların acısı burunlarından fitil fitil gelecektir.
 
Fener pozisyona girmeden bir maçı daha 3 puan alarak bitirdi. Biz kaçırmaya devam edelim. 10 puan fark da böyle böyle oldu zaten.
 
Fener iyi oynamadi. Kendi evlerinde ligin 14. sirasindaki takimi 2-1 zor yendiler, o da Konya'nin direkten donen topu ve verilmeyen bariz penalti+kirmizi karti ile. Abartmayin performanslarini, boyle oynarlarsa puan kaybederler.

Iyide renkdaş . Biz ne oynuyoruzki? Puan kaybetseler ertesi 2 mac ayıp olmasın diye 2 kere kaybederiz
 
Arena Bekçisi ‏@ArenaBekcisi 24 dk.

Birisi bize bu hareketin nasıl kırmızı kart ile cezalandırılmadığını söylesin! pic.twitter.com/OCc9KjUPZO



BfApLbQIIAAbvIY.jpg
 
Keşke iş bu noktalara gelmeseydi ama herşey için çok geç bizim adımıza. Seneye çok iyi bir kadro planlaması yapıp bomba gibi dönmeliyiz. Aksi taktirde yine eski günlerimize dönme olasılığımız çok yüksek.
 
Arena Aslanı ‏@ArenAslani 25 dk.

Bünyamin Gezer: Alves hava topuna çıktığı poziyonda rakibini gördüğü halde sakınmıyor ve rakibinin ayaklarına basıyor pic.twitter.com/hSRlTdlX4l





Arena Bekçisi ‏@ArenaBekcisi 26 dk.

Fenerbahçe'nin yine bir ofsayt golü var ve Bruno Alves yine kırmızı kart görmedi! Kollamaya devam...
 
Şu bir gerçek ki devre arası hiç bir takıma yaramamış. O yüzden öyle 1 ay falan ara vermeye gerek yok. Saçmalık.

Herkes bıraktığı yerden devam ediyor bir şekilde. Devre arasında takımdan mucize bekleyen bizlerde kabahat.

1 hafta ara versinler yeter.
 
Imparator varken hic bunlari konusmuyoduk.Manciniyle sabriyi konusur olduk. Kizmayin beyler ama hersey ortada
 
bu şeref yoksunları sene ortasında küme düşer inşallah.biz kötüyüz diye her maç hakemlerle kazanacak bunlar ve sesimizi çıkarmıycaz mı?bu kaçıncı çıkmayan kart,kaçıncı verilmeyen penaltı.





versinler şampiyonluğu,çıkmasınlar maçlara.
 
Fenerbahçe rakiplerini döverek 3 puan alıyor futbol oynayarak değil.



Efesede yenildik bu sene 4 branşta şampiyon olacak gibi bu ahlaksız kulüp.
 
Tek Yürek ‏@TekYurekcom 13 dk.

Kimse bu sezon hakem ve federasyon şikesi yok diyemez! Tüm hesaplar puan silinme ihtimali üzerine kurulmuş! pic.twitter.com/WDXVBGs2Xs



BfArWG7IcAAFQ21.jpg



Yıllardır her maçta bu şekilde kollanan bir takımı nasıl hala savunuyorlar inanması güç.

Hakettikleri kırmızı kartlar ve penaltı verilseydi maç 360 derece terse dönecekti.

Yapılması gerekenler yapılmadı ve sonuç malumunuz.
 
ligin bitimine 7 8 hafta kala matematiksel olarakta şampiyon olurlar artık 2.lik hedef bursa sağlam geliyor bjkyi geç kasımpaşada sıkıntı çıkarabilir
 
Şampiyon olacak takımın bütün vasıfları şuan fenerde mevcut. Büyük ihtimalle şampiyon da olacaklar. Daha şimdiden söyleyebiliyoruz bunu.

Biz bu kafayla devam edersek arenaya çok farklı amaçlar için de gelebilirler.

Gayet olanak dahilinde bu durum.
 
Geri
Üst Alt