STSL 13/14 H:18 | Fenerbahçe 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 27 Ocak

geçen sene bunu fenerliler diyodu biz farkı açınca ama öyle değil



bi az sallayın yahu koca sezon var 2 tane

Sorun Fenerliler degil.



Bizim seneye yine Avrupa da oynamamiz büyük handikap. Adamlar haftada 1 mac yapiyorlar. Hersey ortada. 3 güne mac yaramiyor bizlere. Yani Fener yine avantajli.
 
Şans ve hırs faktörü olduğu sürece pek değişen birşey olmaz renkdaşlar.Bizim forvetimiz dün sürünürken adamların bekleri maç kazandırıyor.



Adamlar mükemmel değiller ama çok hırslılar bu bir gerçek.Bizleri bu adamların puan kaybetmesini bekler hale getirenler ne kadar rahat acaba.
 
Bir zamanlar bizde böyleydik beyler. Savaşıyorduk. 2-0 dan falan çok maç çeviriyorduk. Deplasmanda evde farketmez.



Evet kabul ediyorum Terimciyim ben. İstediğiniz kadar sövebilirsiniz. Durum ortada.

Ondan mı geçen sene 71 ondan önceki sene 77 puanla şampiyon olduk? Bu sezon da minimum 68 falan yaparız. Fener'in şu anda bile 44 puanı var. Biz 10 yıldır 44 puanı görmüş müyüz ligde 18 haftada bi dönüp bakmak lazım :ka21:
 
Her sene sampiyon olacagiz diye bir sey yok ama su cop ligde bu kadarda rezil oynamaz
 
Ya adamlar heryerden tescilli şikeci damgası yemiş bu sene şampiyon olsalar bile bi işe yaramayacak buna rağmen saçma sapan karamsarlığa kapılıyosunuz bi silkinin kendinize gelin.Her sene şampiyon olacağız diye bi şey yok.Ayrıca oynanacak 16 maç var daha bu köprünün altından çok sular akar.
 
Bir zamanlar bizde böyleydik beyler. Savaşıyorduk. 2-0 dan falan çok maç çeviriyorduk. Deplasmanda evde farketmez.



Evet kabul ediyorum Terimciyim ben. İstediğiniz kadar sövebilirsiniz. Durum ortada.

Aslında Fatih Terim döneminde taktik, sistem yoktu sahada. Çıkıp oynuyorduk bildiğin. Ama takıma inanç ve gaz vermeyi konusunda çok iyiydi, üzerine adam tanımam zaten o konuda. Takım yeri kazıyordu resmen. Şimdiyse birşeyler oynamaya çalışan ama yetersiz kadro planlaması sebebiyle bir halt yiyemeyen ve kopuk bir Gaatasaray var. Taktiği sahaya yansıtmayı beceremedğimiz için de sahaya iğrenç bir oyun yanısyor. Ancak FT'nin gitmesi de kendi hatası, o ayrı mesele.
 
Sorun Fenerliler degil.



Bizim seneye yine Avrupa da oynamamiz büyük handikap. Adamlar haftada 1 mac yapiyorlar. Hersey ortada. 3 güne mac yaramiyor bizlere. Yani Fener yine avantajli.

1.fenerbahce´nin 17 sampiyonlugu var(yani üc sene sonra 4.yildizi takarlar ancak-o da en iyi ihtimal)

2.seneye fener hangi ligde olur kimse bilemez..

3.Bu sene Uefa sayesinde sampiyonuz
 
Ersun Yanal Fatih Terim + Mancini'ye karşı kupa kazanacağını rüyasında görse kalp krizi geçirir ölürdü lan..
 
Bu sezon biz böyle devam edersek her türlü şampiyonlar ama 4.yıldızı bizden önce takacaklarını sanmıyorum. Adamların kadrosunun yarısı 30 yaş üstü büyük ihtimal gelecek sezon düşüşe geçecekler tıpkı bizim 2012deki şampiyonluktan sonra yaşadığımız gibi. Avrupa'da yoklar zaten, iyi yabancılar aklı varsa gelmez bunlara. Mevcut adamları da iyice yaşlanacak
 
İlk yarıda da bir bunlar yenilmiş biz dahil bütün rakipleri kazanmıştık işin sonuna bakacağız artık



C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Nefret ediyorum şunların maçlarından. Her maçları bıçak sırtı gidiyor, mıy mıy mıy oynarken son dakikalarda birileri bir yerden fırlayıveriyor.
 
Oha, son pozisyonu gören varmi? Resmen topa gitmedi serefsiz yere atti kendini Konyali oyuncu ve Volkan kapti.
 
Klasik gazla oynayan Türk Takımı,bu sene alırlar gelecek sene biz alırız.
 
Geri
Üst Alt