Hakan Delikanli
Ulubatlı Souness
- 20 Ocak 2011
- 39.467
- 998
- 1.598
geçen sene bunu fenerliler diyodu biz farkı açınca ama öyle değil
bi az sallayın yahu koca sezon var 2 tane
Sorun Fenerliler degil.
Bizim seneye yine Avrupa da oynamamiz büyük handikap. Adamlar haftada 1 mac yapiyorlar. Hersey ortada. 3 güne mac yaramiyor bizlere. Yani Fener yine avantajli.
