STSL 13/14 H:18 | Fenerbahçe 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 27 Ocak

Skoru gördükçe Şükrü Ergün'e saldırasım geliyor nedense. Aklıma gözlükleri fln geliyor.
 
Riera ve Dany'i gönderir şimdi Ünal Aysal, her şey düzelir. 10 puan dediğin nedir ki?
 
Bisey sorucam fener kaybetseydi ya da berabere kalsaydi ne degisecekti?



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Fener bizden iyi demek. Kuş ve ergenlik olmuş. Bu sezon gerçek budur



Vodafone 975N cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Skoru gördükçe Şükrü Ergün'e saldırasım geliyor nedense. Aklıma gözlükleri fln geliyor.



ergun-76547654.jpg
 
Bunlar Ingiliz filan olsa stada gidip boyle konussalar dayak yerler. Allahtan Arsenal'i filan tutmuyorlar, yarisi intihar etmisti forumun.

Geçen senenin 18. haftasından 1 puan öndeyiz şu anda, admalar hala Ali Dürüst bilmem ne diyor :D Bizim takımın potansiyeli bu zaten, iki senedir aynıydı değişen bişey yok.
 
bu maçı izleyip birde sinirlendinizmi beyler şaka gibi :asd: senaryo belli neden boş yere sağlığınızı riske atıyorsunuz :asd:
 
Bir zamanlar bizde böyleydik beyler. Savaşıyorduk. 2-0 dan falan çok maç çeviriyorduk. Deplasmanda evde farketmez.



Evet kabul ediyorum Terimciyim ben. İstediğiniz kadar sövebilirsiniz. Durum ortada.
 
Geri
Üst Alt