Sinan Bilgin
Cezalı
- 30 Aralık 2010
- 25.064
- 5.014
- 1.588
Fener kotu ama bizden iyi. Ve de sansli
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Yönetimin derhal değişmesi lazım.Zaten daha öncede Ali Dürüst'den,Adnan Öztürk'den dolayı ayakta duruyorduk.Başkan tam anlamıyla basiretsiz
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
Yaziklar olsun sizlere... Gitti resmen sampiyonluk. Seneye 4. yildizi da takarlar bu gazla.. Biz zaten 3 güne mac kaldiramiyoruz.
hahahahahahahahaha
Yaziklar olsun sizlere... Gitti resmen sampiyonluk. Seneye 4. yildizi da takarlar bu gazla.. Biz zaten 3 güne mac kaldiramiyoruz.
Bunlar Ingiliz filan olsa stada gidip boyle konussalar dayak yerler. Allahtan Arsenal'i filan tutmuyorlar, yarisi intihar etmisti forumun.
Skoru gördükçe Şükrü Ergün'e saldırasım geliyor nedense. Aklıma gözlükleri fln geliyor.
Bunlar Ingiliz filan olsa stada gidip boyle konussalar dayak yerler. Allahtan Arsenal'i filan tutmuyorlar, yarisi intihar etmisti forumun.
senaryo belli neden boş yere sağlığınızı riske atıyorsunuz 