STSL 13/14 H:18 | Fenerbahçe 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 27 Ocak

Fener iyi oynamadi. Kendi evlerinde ligin 14. sirasindaki takimi 2-1 zor yendiler, o da Konya'nin direkten donen topu ve verilmeyen bariz penalti+kirmizi karti ile. Abartmayin performanslarini, boyle oynarlarsa puan kaybederler.
 
Fener haftaya puan kaybeder hattan daha cok kaybeder



LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aslında Fatih Terim döneminde taktik, sistem yoktu sahada. Çıkıp oynuyorduk bildiğin. Ama takıma inanç ve gaz vermeyi konusunda çok iyiydi, üzerine adam tanımam zaten o konuda. Takım yeri kazıyordu resmen. Şimdiyse birşeyler oynamaya çalışan ama yetersiz kadro planlaması sebebiyle bir halt yiyemeyen ve kopuk bir Gaatasaray var. Taktiği sahaya yansıtmayı beceremedğimiz için de sahaya iğrenç bir oyun yanısyor. Ancak FT'nin gitmesi de kendi hatası, o ayrı mesele.



Benimde kastettiğim o zaten. Türkiyede taktik maktik hikaye kardeşim. Gerçi taktiğin dehası mançiniyide görüyoruz. Salihten forvet. Sabriden sol bek, maç içinde 10 defa diziliş değiştirmeye falan calısıyor. Yani adam bildiğin deneme tahtası gibi oynuyor hala takımla, aradan kaç hafta geçmesine ragmen. O yüzden bana kimse hikaye anlatmasın
 
hakem: mission completed



hakemsiz mac alamaz bu fenev

Bu maçta hakemlik cidden birşey yoktu.



Benim sinirlendiğim oynamadan kazandıkları kaçıncı maç bu anlamıyorum. Biryerde patlıcaklar diyorum ama kısmetse haftaya.



Adamların bir golü duran top, diğer golü fifada biri bana atsa kolu kırardım sinirden. Saçma sapan gollerle kaç maç kazandılar.



Bir o kadar da hakemle kazandılar ama.
 
Ulan gene mi duran toptan atmış şerefsizler.. Eskişehir ve Sivas ta yatar lig resmi olarak biter



Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
 
Kükreyen Aslan ‏@KukreyenAslan 14 dk.

Kart bile yok! pic.twitter.com/hMJHeJRv6Y



BfAq80MCIAAF8lE.jpg
 
Fener iyi oynamadi. Kendi evlerinde ligin 14. sirasindaki takimi 2-1 zor yendiler, o da Konya'nin direkten donen topu ve verilmeyen bariz penalti+kirmizi karti ile. Abartmayin performanslarini, boyle oynarlarsa puan kaybederler.

Hakemler izin verirse puan kaybederler.
 
İşin sırrı bu adam bence. Bizde Fetto hocayı mı devreye soksak acaba :D



c%C3%BCbbeli-ahmet.jpg
 
Geri
Üst Alt