Deniz Torun
Aslan Üye
- 27 Ekim 2013
- 7.639
- 960
- 1.128
fenerin bizden tek farki duran toplardan gol atiyorlar. hepsi o
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aslında Fatih Terim döneminde taktik, sistem yoktu sahada. Çıkıp oynuyorduk bildiğin. Ama takıma inanç ve gaz vermeyi konusunda çok iyiydi, üzerine adam tanımam zaten o konuda. Takım yeri kazıyordu resmen. Şimdiyse birşeyler oynamaya çalışan ama yetersiz kadro planlaması sebebiyle bir halt yiyemeyen ve kopuk bir Gaatasaray var. Taktiği sahaya yansıtmayı beceremedğimiz için de sahaya iğrenç bir oyun yanısyor. Ancak FT'nin gitmesi de kendi hatası, o ayrı mesele.
Oha, son pozisyonu gören varmi? Resmen topa gitmedi serefsiz yere atti kendini Konyali oyuncu ve Volkan kapti.
hakem: mission completed
hakemsiz mac alamaz bu fenev
Her sene sampiyon olacagiz diye bir sey yok
Futbolcuların ruhsuz oynamasının sebebi yönetim mi?
Klasik gazla oynayan Türk Takımı,bu sene alırlar gelecek sene biz alırız.
Beraber izledigim kisi de ayni yorumda bulundu.. Tesaduf..![]()
Fener iyi oynamadi. Kendi evlerinde ligin 14. sirasindaki takimi 2-1 zor yendiler, o da Konya'nin direkten donen topu ve verilmeyen bariz penalti+kirmizi karti ile. Abartmayin performanslarini, boyle oynarlarsa puan kaybederler.
Katilamiyorum. Galatasarayin amaci her zaman Sampiyonluktur...
Fener haftaya puan kaybeder hattan daha cok kaybeder
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi