STSL 13/14 H:18 | Fenerbahçe 2-1 Torku Konyaspor | M.S. | 27 Ocak

Fener şöyle iyi bir takımla deplasmanda karşılaşmadığı sürece puan kaybetmez. Adamlar artık her maçta aynı şeyleri yapıyor. Öyle ya da böyle gidiyorlar rakip savunmaya vuruyor,kırıyor atıyor golünü. Her maç böyle. Bende çok sinir oluyorum ama bu durum böyle ne yazık ki. Bir Juventus'la bizim gibi grupta yarışsalar ya da Kobenhavn'la karşılaşsalar Fener'i bence yerler ama ligde her türlü rakiplere karşı üstünlüğünü ortaya çok iyi koyuyor.Hakikaten çok iyi özellikle futbol dışı,psikolojik rakiplerini çok yıpratıyor. Burada daha çok soyut kavramlardan söz ediyorum. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır.



NOT: Hakem küçük bir bölümünü kapsıyor
 
Bu macı bakkal verdi yaptığı değişikler ile. Bide 2-3 oyuncuları varki pas atmasını bilmiyorlar.
 
Belliydi sezon başından beri bu köpekleri şampiyon yapmak için uğraşmaları zaten üstüne bizde sanki bilerek yardım ediyoruz.

Artık ligtv seneye 4.yıldızı iyi pazarlar.
 
Şampiyon olacak takımın bütün vasıfları şuan fenerde mevcut. Büyük ihtimalle şampiyon da olacaklar. Daha şimdiden söyleyebiliyoruz bunu.

Biz bu kafayla devam edersek arenaya çok farklı amaçlar için de gelebilirler.

Gayet olanak dahilinde bu durum.

Bunu görmezden geliyor bazı renktaşlar alanyaya yenılınce gülüyorlar çocuk gibi ey Allahım sen akıl ver bunlara ,biz ne oynamışız ki kaç hafta bu kadar koştuk veya pas yaptık
 
Yillar sonra bir Sol bek getirdi...



Öne terimin getirdi cöpleri gitmek lazim....Mancini oyuncu almak istemiyor ama terimin cöpler yüzünden almiyor,hersey ortada.

Terimin getirdiği adamlar 2 sene şampiyon, CL çeyrek final, 2 süper kupa aldı..



Bu oyunculara çöp diyemezsin, insanın vijdanı sızlar söylerken..



Ama oyuncularda bi doygunluk ve boşvermişlik hali söz konusu bu da disiplinle alakalı daha çok..
 
Fener işi büyük ihtimalle bitirecek de bizim salmamamız lazım. En azından iyi bir performans ile 2. olalım ligde.



Geçtiğimiz senelerde yarışta geride kalınca şalteri indirdiğimiz seneler oldu. Öyle olmasın bu sefer.
 
Biz ikinci olalım olalaım yeter.fener bu gidişle arena şampiyonluğu ilan eder.Bu rezil futbolumuzla olmayacak iş değil.Ama Mancini çok iyi kusursuz bi td, yablış olmasın.Adama yazık Sabri'yle oynuyor.Halbuki sağa Lahm sola Clichy, ileri de Silva Agü bir de ortasaha da çöp Selçuk yerine Yaya olsa Antep'e sahayı dar ederdi.
 
Kimse de çıkıp demiyo ki Selçuk ve Sneijder gibi adamlara sahip Galatasaray kornerden veya duran toptan doğru düzgün gol atamıyo. Allahın caneri 10 asistle ligin yıldızı oldu bizimkiler uyusun. Sonra da pozisyona girmeden maç kazandılar diyoruz. Biz yoğunlaşsak şu işe biz de kazanırız.
 
Klasik Fenerbahçe maçlarından biri oldu.Yine geriye düştüler, belki bir umut puan kaybederler dedik, Konya cömertçe net pozisyonları harcadı, yine son dakikalarda sayılabilecek bir anda golü attılar.
 
Sorun fenerin yenmesi değil. Esas sorun Konya gibi bir takımdan medet ummak zorunda olmamız. En nefret ettiğim olay bu işte, kendi göbeğini kendin kesemiyor durumda olup başkasının eline bakmak. 16 maçın hepsini kazansak yine de şampiyon olma ihtimalimiz yüzde 50'yi geçmez, o kadar saçma bir durum işte.
 
Imparator varken hic bunlari konusmuyoduk.Manciniyle sabriyi konusur olduk. Kizmayin beyler ama hersey ortada

Sabriyi sabri olalı konuşuyoruz yahu. Başka yerden sala bari hocaya ila salacaksan. Olmadı bu deneme. Amrabat, dany üzerinden dene. Tüyede veriyorumbak:DD
 
fenerin bizden artısı kesinlikle ofans oyuncuları bizdeki adamlar 2 top yapmayı beceremeyen mıymıntı futbolcular. adamların forvetleri pres de yapıyor top da sürüyor teknik kapasiteleri de iyi. bize forvet ve sol kanat lazım
 
Bunu görmezden geliyor bazı renktaşlar alanyaya yenılınce gülüyorlar çocuk gibi ey Allahım sen akıl ver bunlara ,biz ne oynamışız ki kaç hafta bu kadar koştuk veya pas yaptık



18 hafta geride kalmış abi, düşün ya 18 hafta. Hala kadro kaosu yaşıyoruz. 5. haftada hoca kovmanın ceremesi bunlar.

Daha o gün yaşanan kaos bugünkünden farksız. Bugün daha beteriz belki de.

Bir de sadece biz yaşıyoruz bunu ha, feneri geçtim ne beşiktaş'da ne trabzon'da yok böyle bir şey.

Komik değil mi bu yahu?

Böyle şaşkın vaziyette lig mi kazanılır allasen.
 
Herkes kafayı oyuncularla bozmuş. Forumun çoğunluğu oyuncuları çöp ilan etmiş tüm sorunu onlara bağlamış. Peki ey ahali sormazlar mı size bu 2. Sınıf ligde Sivasspor un veya Kasımpaşa nın kadrosu nedir ki bizim sadece 2 puan altımızda yer alırlar????
 
Geri
Üst Alt