STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Aziz Yıldız

Berlin Panteri
Katılım
22 Mayıs 2011
Mesajlar
40.923
Tepkime puanı
912
Puan
1.653
a6752stsllogo.png




bursaspor.png
c80ecv.png
88f85gs.png






20_04_2011_org_tr_stadyum.jpg




Spor Toto Süper Lig 13/14 Sezonu 2. Hafta

Bursaspor - Galatasaray

Bursa Atatürk Stadı

25 Ağustos

21.45
 
4-2-3-1:



----------Muslera------------

Eboue-Chedjou-Semih-Balta

-------Melo-----Selcuk-------

Engin----Sneijder-----Erman

-----------Drogba------------



4-3-1-2:



----------Muslera------------

Hamit-Chedjou-Semih-Riera

---Engin---Melo---Selcuk---

-----------Sneijder-----------

--------Burak--Drogba-------
 
bursadaki serimiz çok kötü..eminim yine bize köpek gibi oynayıp..bjk ve fener maçlarında çok açık oynayacaklardır.
 
harbiden ayıp...yıllardır bursada bi galibiyet alamadık..
 
4-0 yenelim Daum'u da göndersinler.
 
antep maçındaki gibi oynarsak bursa bizi puansız gönderir inşallah futbolcular maçı son derece ciddiye alarak oynarlar gevşek olursak rahat 2-3 gol yeriz zaten bursayı yenemiyoruz orda
 
Fenerin en rahat deplasmanları nedense Bursa oluyor yıllardır.Bizim için de en sıkıntılı deplasman.Seytanın bacagını kırmak lazım bu sefer.
 
Yeneceğimizi umuyorum.. İlk beş haftada 13 puan alsak yeter yaaa.. Hadi çocuklar 6 yılı 7'ye çıkarmayın..Kazanın şu maçı...
 
Geri
Üst Alt