STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

mac 1-0 iken yapilacak seyi futbolu seven 5 yasinda cocuk yapardi.buraki cikar ermani sola cek,hamiti cikar engini al oyuna drogba tek forvet kalsin mac en az 2-0 biterdi.
 
Bravo.. O değişiklikleri kim yaptıysa bravo.. Alın yırtın onun lisansını televizyonda bile maç izletmeyin.. Ya biri bana açıklasın kafayı yiyecem bu Hamitte ne görüyorlar ? Ne dokunulmazlığı var bu adamın ? Enginin suçu ne ? Yeter lan artık BAM 3lüsü gibi oluyor hepsi oyuna doluşunca..



Burak gol harici ne yaptı ? Küserse küssün anasını satıyım çıkarın işte. Drogba ileride top tutuyordu onu çıkardı ilerideki bütün toplar atak olarak geri döndü.. Selçuğun tek hareketi maç çevirebilir. O niye çıkıyor ? Ve 84 dakika sahada kalan bi Hamit var. Hani 10 kişi oynasak farkı olmaz. O derece.



Valla bugünkü takım Es Es ve Bjk deplasmanlarında kazanamaz 2 deplasman beraberliği,içeridede Antalyaya yeneriz bu arada birileri sıyrılıp 4-5 puan fark atabilir.. Şu 3 hafta ya çok güzel günler bizi bekliyor ya da çok kötü..
 
Sahada basmadık yer bırakmayan, defanstan top çıkaran, hava topu alan adam oyundan çıkıyor, yerine vitaminsiz yeteneksiz Çolak giriyor. Neymiş, orta sahayı kalabalıklaştıracakmış... E madem öyle, öğütücü Burak ne güne duruyor, çıkarsana onu.. Sırf gol attı diye adama 90 dakika katlanmak zorunda mıyız? Hani kimseyi çıkarmadan şu maçı bitirsek gene birşey demezdim, ama önce Drogba'yı sonra Selçuk'u çıkarınca köy takımından beter hale geldik. Ersun Yanal'a bundan sonra laf etmicem yani, şu 2 haftadır yapılan dahiyane değişiklikleri gördükten sonra..
 
Kimse kusura bakmasın bu takımın kötü futbol, formsuzluktan ziyade en önemli problemi lakayıtlık.

Bu ne be. Her maç 15 dk top oyna. Yeter diye bırak, sonra uğraş. Ya da ilk devre yat ikinci devre top oyna.
 
Ulan eskıden antuya gırerdım derdım bunlar bu kadar yavas forumu nasıl kullanıyor ama aynısı daha beterı bızım basımıza geldı.Emegı gecen herkese tesekkurler
 
Kimse kusura bakmasın bu takımın kötü futbol, formsuzluktan ziyade en önemli problemi lakayıtlık.

Bu ne be. Her maç 15 dk top oyna. Yeter diye bırak, sonra uğraş. Ya da ilk devre yat ikinci devre top oyna.
 
Arda gelmez belli, en azından erkan zengini falan almaya calısalım. Cumaya kadar bitirelim işi bize karşı oynamasın hiç olmazsa :) Yoksa eskişehirdede galibiyet hayal
 
kimse gerçekleri görmek istemiyor özelikle terim bakın geçen pazartesi antep maçındada canlı izledim hep dediğim gibi ileride sen burak drogba sınejder bu oyuncular top sendeyken var! biraz drogba geri geliyor hiç bir şekilde geri gelmiyorlar butun yuk melo selçuka kalıyor onlarda rakipi karşılmaktan oyuna katılamıyor takımda orta saha felan yok he ligten bu kadro iş yapar ama zorlu maçlarda inanın hiç birşey yapamayız kimsenin beğenmediği amrabat bile en azından top taşıyordu
 
es es 1 puan alir o mac da berabere biter
 
Kaliteli kanat oyuncularımız olmadan bu tip zor deplasmanlardan galip donmemiz zor.

Çünkü hiç kontra atak ile gol bulamıyoruz. Bu tip deplasmanlarda kontra onemli bir silahtır.

Çünkü kalite kanat oyuncusu ozelliklerine sahip bir oyuncu boyle deplasmanlarda maçın kilidini açar.

Bizde hızlı oynayacak oyuncular olmadıgı icin göbekten 4687564546 pas yaparak cıkmaya calısıyoruz.

Rakipte tamamen yerlesiyor ve etkili olamıyoruz. Halbuki melo ve sneijder gibi cok iyi uzun top atan adamlarımız varken iyi kanat oyuncularımız olsa cok daha keyifli bir oyun oynarız ve bu skora yansır..:)
 
Takim cok havalarda, simarmis. 1 gol atip rölantiye aliyor. Böyle birsey varmi ya. Rakibe (Fenerbahce) gülüyoruz ama rezalet futbolla bile adamlar yenebiliyor, biz ise maci veriyoruz.
 
Yahu her topu rakibe veren, aşırı özgüvenden sürekli hata yapan Drogbanın çıkmasındaki hata nerde biri bana bunu anlatsın.

Önemli Drogbanın çıkması değil yerine giren kazma
 
şu forumu da eski haline getirin ,ne oldu sanki bu hale getirince..kötü olmuş bence
 
Asla 2000 deki gibi bir kadro gelmeyecek bu kafa ile.



O takım 60dk oynar 3-0 yapar laubali olurdu. Bular 10dk oynuyor. Golü atıp saçma sapan şutlar-paslar-hava topları. Teknik heyeti zaten konuya dahil bile etmiyorum. Neyin kafasıdır bu arkadaş Burak-Hamit dururken Drogba çıkıyor. Geçen hafta çıkarsan anlarım. 2-0'dı alırdın. Bu maçta niye aldın be insan ?
 
bu isin lami cimi yok burak kenarda oturacak drogba tek forvet oynayacak,isine gelmiyorsa cekip gitmekte özgür.burakin morali bozulmasin basina malzeme vermeyelim diye 35 yasina ragmen her duran topta defanstan top cikaran,2 stoperi defansta cakili birkan drogbayi harcayan her kimse bu aksam cok pis kulaklarini cinlattim
 
Geri
Üst Alt