STSL 13/14 H:2 | Bursaspor 1-1 Galatasaray | M.S | 25 Ağustos

Koskoca GALATASARAY'da kurtarıcı diye oyuna Erman ve Umut giriyorsa kimsenin vizyondan filan bahsetmeye hakkı yok.

4 gün sonra Cl kurası çekilecek biz Ermanlarla Umutlarla,Hamitlerle Avrupa hedefi koyuyoruz.
 
Böyle forummu olur arkadaş ne bu yeni forum fantazisi 1 dakika bekliyoruz sayfa güncellemek yada mesaj yollamak için



Envoyée depuis mon Samsung Galaxy Note 2 avec Tapatalk 2
 
Bu sene derbiler ve CL maçları harici maçlarımızı takip etmeme kararı aldım.

Aynı dandik oyunu göreceğimiz aşikar özellikle deplasmanlarda hep kotu oynuyoruz.

Bu takıma kaliteli kanat oyuncuları ve sol bek almadan güzel futbol hayal.
 
Drogbanın çıkması akıl erecek iş degıldı

Bursa 25 orta kesmis 9 korner işler hiç iç acıcı değil

Selcuk burak hamit hakan ne iş yapar bu takımda
 
Ben olayın özünü senden iyi anlıyorum. Teknik olarak her maçta Drogbanın sahada kalması lazım, evet. Ama bugünkü Drogba sahada kalmaz kusura bakma. Her topu ezdi, rakibe verdi. Defanstan 2 top çıkardı o kadar. Drogbaya da bazen mesaj vermek gerek. Aksi halde zarar vermeye başlayacak.

sen nasil mac izliyorsun.drogbaya gelene kadar ben sana 5 adam sayarim cikmasi gereken.takmissin drogbaya.bugun bu rezil oynayan takimdan hangi bahaneyi bulup drogbayi disari cikariyorsun.yok egosu varmis yok top ezmis.egosu olacak tabi drogba takimdayken geri kalan 10 kisi adam olacak,ona bakacaklar hizaya gelecek.drogba siradan bir futbolcu degil.
 
Bi daha da kimse çıkıpta bana Burak top kontrol etmeyi biliyor demesin. Kendini çok geliştirdi demesin.

Bir futbolcu 10 yılda top stop etmeyi öğrenemezmi arkadaş. Hepimiz oynadık. Bu kadar mı zor bu mereti yapmak.
 
gerçi t.direktörü 3 gün boyunca tüpçülerle falan görüşen takımın maçta rezalet ve gevşek oynaması hiç şaşırtıcı değil
 
Koskoca GALATASARAY'da kurtarıcı diye oyuna Erman ve Umut giriyorsa kimsenin vizyondan filan bahsetmeye hakkı yok.

4 gün sonra Cl kurası çekilecek biz Ermanlarla Umutlarla,Hamitlerle Avrupa hedefi koyuyoruz.

bu biraz ağır olur bence

yabancı sınırlaması varken kimi alacaktık Allah aşkına kimse artık erken zengin demesin

ha buna göre plan yapmadılar dersen o ayrı ama bence mevcut şartlarda kullanabileceği en iyi 6lıyı oynatıyor

yerli oyuncuların hali ortada
 
Biz bu taktikle zor basarili oluruz. Selcuk Hamit Snejder Drogba Burak temposu yuksek pres yapan oyuncular degil. Pres yapan tempolu oynayan her takima karsi zorlaniriz. Arda yi alip tek forvete donmek lazim.
 
sen nasil mac izliyorsun.drogbaya gelene kadar ben sana 5 adam sayarim cikmasi gereken.takmissin drogbaya.bugun bu rezil oynayan takimdan hangi bahaneyi bulup drogbayi disari cikariyorsun.yok egosu varmis yok top ezmis.egosu olacak tabi drogba takimdayken geri kalan 10 kisi adam olacak,ona bakacaklar hizaya gelecek.drogba siradan bir futbolcu degil.

Yahu genelleme yapıp konuyu saptırarak saçma sapan konuşma Teoman. Tabi ki Drogbaya gelene kadar çıkması gereken en az 5 adam var.

Konu Drogbanın çıkmasıydı onun üzerine yazdım.

İyi sıradan futbolcu değil diye yeri gelsin ağzımıza sıçsın.
 
Ya bu gevşeklik beni delirtecek hep aynı terane ya. Neymiş efendim 1 puanın önemini sonradan anlayacakmışız! Ulan daha 2.haftadasın az top oyna top! Yenilsen nolacak, ha 1 almışsın ha 0, en azından büyük takım gibi oyna.. Şuna bak ya bu kadar formsuz Bursa'yı yakalamışsın, hasbel kader öne de geçmişsin hala yenemiyorsun. Hatta yenilgiden zor kurtuluyorsun. 2 senedir şampiyon takımız hala bir makine düzenine geçemedik, saçma sapan kaos futbolundan başka birşey yapmıyoruz. Hele hele şu önemli deplasmanlardan hiçbirini kazanamamaktan gına geldi yeter yıllardır aynı. Haftaya da Eskişehir deplasmanı tıpkısının aynısı olur, bizimkilerde bu gurursuzluk oldukça biz anca 1 puana oynarız.
 
Der tabi. Itin kopegin agzina laf verdik.



Bravo Terim e bravo yonetime. Illa comak sokacaksiniz.



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi



yalnız tff tarafından belliki böyle şeyler söyleniyor serhat ve sinan engin itlerine. terim bu olaya netlik kazandırmalı derhal terimle sözleşme uzatılmalı eğer yapılmayacaksa terim bi zahmet milli takıma gitsin
 
Geri
Üst Alt