STSL 13/14 H:22 | S.B Elazığspor 1-1 Fenerbahçe | MS | 24 Şubat

BhRCETOIEAAiI8s.jpg
 
ALper suanda bizim Selcuktan kat kat iyi oynuyor agh keske bizde olsaydi diyorum



M.Topal desen karakterine firmware yuklemesi yapilip Emre Belozoglunun itiraz modu yuklenmis gibi ..
 
Rakipler ne oynuyor peki sen bunu açıklayabilir misin?Ts ile Bjk de aynı halt.



Fb'nin puan kaybetmesi olası iki maç var bundan sonra.Büyük ihtimal yense kümede kalacak,yenilse küme düşecek gibi bir olay olacağından son hafta Kayserispor maçı,diğeri de Galatasaray maçı.Akhisar Avrupa potasına girebilirse onu da dahil edersek 3 işte.Başka fikstüre bakıp da puan kaybederler diyebileceğin bir maç yok.



Bize düşen kazanmak.Fener kaybedecek zaten.

Trabzon da Besiktas da son maclarinda Fener'den daha iyi oynadi. Ikisi de Fener'i yenerler, Fener'in su 2. yaridaki haliyle.
 
Bırakalım şu fakirleri de asıl işimiz olan Chelsea maçına konsantre olalım.
 
RESMİ DUYURU



YENİ FORUM SMILEYİMİZ EKLENMİŞTİR


: melo : tagı ile ulaşılabilir





:melo:
 
hakem isyanları devam ediyor.



haftaya içerde ite kaka, hakem makem 3 puanı indirirsiniz cebe.
 
Beyler haşırttt smiley'i niye yok bu forumda bilenler bilir. :D
 
fenerin golü nee yaa neden yiyosunuz yemeseniz fark 3 delirdim dakka 83 e kadar oyna 10 kişi fener gol atsın bi antalya yı yensek neler olcaktı ama yine şampiyonuzz bu sene bence ;)
 
Geri
Üst Alt