STSL 15/16 H:32 | Başakşehir 2-1 Fenerbahçe | M.S | 9 Mayıs

Kupayı alırız, süper kupayı da alırız bjk'ye koyarak. 2 kupalı t.d.miz J.O.Rike ile 4 yıllık sözleşme imzalarız.
 
bugün gördük ki kadıköy ayısı sadece karakter olarak değil, kalecilik olarak da babacan'ın gerisindedir.. milli takıma alınmasını tartışmak abesle iştigaldir
 
Besiktaslilar resmi olarak sampiyon olmadan sampiyonluk kutlamalarina baslamislar sokakta :D

yani ihtimali cok dusuk ama 2 maci da kaybederlerse ben onlari gorurum, 1 hafta daha beklemekte fayda vardir :asd22:
 
Besiktaslilar resmi olarak sampiyon olmadan sampiyonluk kutlamalarina baslamislar sokakta :D

yani ihtimali cok dusuk ama 2 maci da kaybederlerse ben onlari gorurum, 1 hafta daha beklemekte fayda vardir :asd22:
Aynen, olası bir futbol mucizesinde 2 maçta 0 çekerlerse eğer ve eziklerde kazanırsa, bu kutlamalar çok ağır bir tramva olarak tarihe geçer :)
 
Timsahın allahı olur öyle bir durumda, ancak Galatasarayımız yine devreye girer, yapacagı lobiler ve ayak oyunlarıyla olası 1 fb şampiyonluğunun önüne geçer süphesiz.
 
Azize yine başlamış bırakacağım demeye. Ulan nasıl iğrenç bir adam, gündemi değiştirmek için yapmayacağı pislik yok, bi gitmedi kurtulamadık *%@#$
 
Geri
Üst Alt