STSL 15/16 H:32 | Başakşehir 2-1 Fenerbahçe | M.S | 9 Mayıs

Laflara bak sen onlara eski futbolculari köpek gibi oynuyorlarmis bizim eski topcularimiz bize yatiyorlarmis bakin bakalim bizim eski topcularimizin bize karşı performanslarına.
 
10 yılda bir şampiyon olan bjkden sonra;
5 yılda 1 ŞİKE ile şampiyon olan fb ye
 
galatasaray diyor hala vallahi billahi daha tercüman çevirmeden bizle ilgili konustu bakim ne diycek
 
Bu aziz yavşağı,bejeke ye kaptırdıkları bu şampiyonluğun acısını çıkartmak için en azından bir 20 sene daha başkan olur ancak 4.yıldızı görürmü orası meçhul.
 
dediki biz bu maçtan ziyade galatasaray beşiktaş maçına konsantre olduk bu sonucu hak ettik.
Son basın toplantısında demiştim kendi maçlarımızı kazanıp şampiyon olucaktık sorumluluk bende beşiktaşa şampiyonluğu verdik.

Bu gün sahada şampiyon takım görüntüsü yoktu diyor.
Bizde kendisine ebesinin damına kadar yolun var diyoruz :D
 
bu fenerde para var, seyirci var, oyuncular ust duzey ama neyse ki zeka yok , gerek yonetim gerek teknik ekipte zeka geriligi var

biraz is bilir ersun geldi futbol karakteri kazandilar iyi kotu , su ridvan spor yorumculugunu birakabilirmis , insallah bunu filan getirmezler ,azcik zeka olsa bunlarda bizim kotu oldugumuz tum seneleri almalari lazimdi

felaket degerli bir sey bizim icin bu sezon fb nin sampiyon olamamasi
 
monaco ve fenev lucescuya teklif götürmüş sansar söylüyor lucescu feneve yakın diyor
 
Bizden bir halt olmayacağı sezon başından belliydi ve sonuç hüsran oldu.

Sen git 100 yılın takımını kurdum de ve sonuç böyle olsun :D
 
Tolga Zengin Beşiktaş şampiyonluğu için Volkan Babacan kadar kurtarış yapmamıştır.
 
vay arkdaş
CiCYY9BWMAIgVGe.jpg
 
Vitor Pereira: "Nani'nin söyledikleri kendisini ilgilendirir. Biz bugün şampiyonluğu hak eden bir takım değildik sahada."

:d
 
Şaşırtmayan sonuç ligin en mucadekeci takımı
 
cem gariboğluuu fb aziz oğlu
a..... s..... emre belozogluuu emre belozoglu o ooo oooo
 
Geri
Üst Alt