STSL 15/16 H:8 | Galatasaray 4-1 Gençlerbirliği | M.S. | 17 Ekim

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478

a6752stsllogo.png

88f85gs.png
c80ecv.png
genclerbirligi.png


galatasaray-ttarena2.jpg


Spor Toto Süper Lig 15/16 Sezonu 8.Hafta
Galatasaray - Gençlerbirliği
17 Ekim
19.00

 
Bence de kazanamayız.Gençlerbirliği galibiyeti çok ağır basıyor bende.Skor 1-2.
 
istanbula geliyorum bu maç ile GALATASARAYIMA kavuşuyorum allah utandırmasın gelip yenildiğim maç yok avrupa maçları dahil :))
 
Burak yetişmez Poldi forvette oynarsa farklı sokarız.




Kadıköy'de yeneriz diyorsun.Gençler'e yeniliriz diyorsun.Enteresan

Futbolda her zaman 2*2=4 etmeyebiliyor.Bunun örneklerini çok gördük.Bir de ŞL öncesi olacak.Gençlerbirliği de ters takım.Ligde en çok çekindiğim takım Anadolu takımları arasında.
 
maça gidemecek olan kombine sahiplerine duyrulur
devire açığım ;)
 
Futbolda her zaman 2*2=4 etmeyebiliyor.Bunun örneklerini çok gördük.Bir de ŞL öncesi olacak.Gençlerbirliği de ters takım.Ligde en çok çekindiğim takım Anadolu takımları arasında.

Geçen sene de Gençler'den çekiniyordun 3 puanı aldık.Tam tersi olacak.Kadıköy'de taş çatlasa 1 puan alırız.
 
Son senelerde rahat kazandığımız bir Gençler maçı yok sanırsam.
 
Geçen sene de Gençler'den çekiniyordun 3 puanı aldık.Tam tersi olacak.Kadıköy'de taş çatlasa 1 puan alırız.

Çekiniyordum ama zar zor da olursa kazanırız demiştim puan kaybederiz dememiştim zaten.Dediğim gibi de oldu,ecel terleri döke döke kazandık.

Kadıköy'ün bir numarası yok,tek numarası seyircinin oluşturduğu atmosfer,sadece bize karşı değil,Beşiktaş ve Trabzon'a da yıllardır kaybetmiyorlar.Bjk 10,Trabzon 18 senedir yenemiyor.

Bu Hamza gerçekten talihli adam.Bunu dememin bunun da etkisi var aslında.
 
Rıdvanı ateş basmış.Podolski forvet oynamasın diyor,burak ve umut oynamalıymış.Algı yönetimine devam...
 
Çekiniyordum ama zar zor da olursa kazanırız demiştim puan kaybederiz dememiştim zaten.Dediğim gibi de oldu,ecel terleri döke döke kazandık.

Kadıköy'ün bir numarası yok,tek numarası seyircinin oluşturduğu atmosfer,sadece bize karşı değil,Beşiktaş ve Trabzon'a da yıllardır kaybetmiyorlar.Bjk 10,Trabzon 18 senedir yenemiyor.

Bu Hamza gerçekten talihli adam.Bunu dememin bunun da etkisi var aslında.

Yanlış hatırlamışım demek ki.

Kadıköy'ün normal maçlarda bir numarası yok doğru ama bizim maçlar da öyle değil.Geçen sene dolduğu tek maç bizim maç.Adamlar bize farklı hazırlanıyor.Hamza'nın balı yetmez.
 
Rıdvanı ateş basmış.Podolski forvet oynamasın diyor,burak ve umut oynamalıymış.Algı yönetimine devam...
Umut girdikten sonra podolski kanada geçti ve goller geldi bahanesiyle podolski kenarda daha iyi fıorvete de burak gelince takım iyi olur demeye başlayacaklar bu akşamdan itibaren...
 
-----Sinan--Poldi
---------Wes--------
Selçuk--Emre--Jose

Adam gibi kanatlara sahip olmadığımız için bu sistemle daha çok iş yaparız diye düşünüyorum.
 
Yanlış hatırlamışım demek ki.

Kadıköy'ün normal maçlarda bir numarası yok doğru ama bizim maçlar da öyle değil.Geçen sene dolduğu tek maç bizim maç.Adamlar bize farklı hazırlanıyor.Hamza'nın balı yetmez.

Seyirci atmosferi işte,adamlar özellikle bizim maça ölüm kalım maçı gibi hazırlanıyor puan durumu ne olursa olsun.Yenmeyi geçtik,bu 16 yıl içinde ilk yarıyı önde kapattığımızı veya 15-20 dakika oyunu önde götürdüğümüzü hatırlıyor musun?

2000-2001 Türkiye Kupası Yarı Final maçı,5. dakika Emre attı 0-1 oldu,22. dakikada 1-1 oldu.17 dakika.Maç da 4-4 bitti,penaltılarla elendik.
2008-2009 Lig,Lincoln 1. dakikada attı 0-1 oldu,6. dakikada 1-1 oldu,5 dakika.Maçı 4-1 kaybettik.
2012-2013 Lig,Burak penaltıdan 25. dakikada attı 0-1 oldu,33'te Webo 1-1 yaptı.Sadece 8 dakika.36'da da 2-1 oldu.Maçı da 2-1 kaybettik.

16 yıldır sadece 3 kez öne geçebilmişsin ve önde oynayabildiğin süre toplam 30 dakika sadece.İlk yarı sonunda soyunma odasına bile önde gidememişiz hiç.
 
Geri
Üst Alt