STSL 15/16 H:8 | Galatasaray 4-1 Gençlerbirliği | M.S. | 17 Ekim

Bu maçı bir sekilde kazansinlar,arkasindan 2 mac kaybedecegiz zaten,hiç yoktan su mactan 3 puan alip cok geride kalmamalıyız.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
GS dusmanlarini sira dayagindan gecirecegiz
 
başakşehir maçında bilal yorulduğu için onu ileriye almış, wesley i onun yerine geçirmiş.sonra da yasin i çıkarıp olcan ı aldı.şimdiye kadar inanmadım ama bu adam gerçekten ırkçı
 
Takım başarısız gibi gözüküyor ama istatistikler ne söylüyor bakalım.

 
Zor maç.Son yıllarda Gençlerbirliği'ne karşı rahat kazandığımızı hatırlamıyorum.Ya zar zor kazanıyorduk ya da puan kaybediyorduk.Bu maçtan da puan kaybedersek açıkçası sürpriz olmaz.Ayrıca Şifo Mehmet de genelde bize karşı ayrı hırslı çıkartıyor yönettiği takımlarını.Bizim lehimize olan durum ise Gençlerbirliği bu sene -son maç hariç-pek iyi değildi.

Unutmadan şunu da söyleyeyim;El Kabir ve Stancu'ya dikkat etmek lazım.
 
Hakemler Sneijdere kart göstermek için yarışıcak o yüzden yedek olmalı bana kalırsa
 
Kritik süreç başladı. Gençlerbirliği, Benfica ve Fenerbahçe maçları bizim için çok önemli. Benfica maçını çok ciddiye almasak bile olur. Son maç Astana'yı içeride yenelim UEFA'da yolumuza devam edelim.
 
Bu maçı alırsak derbiye avantajlı çıkarız. Muhtemelen milli takım yorgunu oyuncularımız olacak. Rotasyon yapmalıyız. 2. yarı da yapacağımız değişikliklerlemaçı kazanabiliriz.
 
Kritik süreç başladı. Gençlerbirliği, Benfica ve Fenerbahçe maçları bizim için çok önemli. Benfica maçını çok ciddiye almasak bile olur. Son maç Astana'yı içeride yenelim UEFA'da yolumuza devam edelim.
bu hesap astana nın içeride dışarıda benfica ve atletico ya yenilmesiyle tutuyor.hatırlatayım.
 
Son düzenleme:
Astana zatene A.Madrid ve Benfica'dan puan alırsa artık yapacak birşey yok.
 
içerde ne benficaya ne de astanaya puan verirsek zaten uefayı bile haketmiyoruz.
 
Geri
Üst Alt