- 13 Ekim 2014
- 108.448
- 58.284
- 4.588
Muazzam bir oyun. Yeri geldiğinde tebrik de edeceksiniz! Tebrikler hamza hoca ve futbolcular. İkinci yarı izlediğim en iyi galatasaraydı son yıllardaki. Bir forvet transfer etmiş olsak çok daha fazla gol atmıştık ligde şu ana kadar. Defans ve kaleci türkiyenin en iyisi. Selçuk sneijder podolski de usta ayaklar
Sent from my iPhone using Tapatalk
ulan Chedjou olmasa maci kaybederdik. Bilal sevdasi ne alaka bu herifin.