THY Antalya Cup Final | Galatasaray (5)0-0(4) Celtic | Maç Sonucu | 12 Ocak | ŞAMPİYONUZ !

Emre'yi sevmiyorum o yüzdendir belki :)

Ama emre ilk müdehaleyi yaptı baktı çocuk ses çıkarmıyor yine tokat atmaya çalıştı.

Rezillik bence.

Emre hayatında kime dayılanmış sıkıyorsa deplasmanda böyle yapsın.

Bu tür şovları sevmiyorum ben



Vallahi benim bildiğim Emre arada yapıyor böyle örnek veremeyeceğim şimdi ama deplasmanda yakalarsam alıntılarım. :D
 
Cimbom old boys a bagladi resmen buralar hep gaasarayin akilli olsunlar el elden ustundur yok ederiz d



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ahmet abi maç içinde tartışma hafif atışma filan güzel oluyor.Ben bile gaza geliyorum:D



Halit; insan sinirlenir olur ama aynı hareketi ŞL de misal Chelsea maçında yapsa ve atılsa nolur o zaman.

Hepimiz saydırırız değilmi. Takımı yaktın diye. Eğer bu maç dışarıda oynanan bir hazırlık maçı olsaydı emin ol böyle geçiştirilmezdi.

Ben şahıslara odaklanmıyorum. Benim için tek gerçek var Galatasaray.
 
Halit; insan sinirlenir olur ama aynı hareketi ŞL de misal Chelsea maçında yapsa ve atılsa nolur o zaman.

Hepimiz saydırırız değilmi. Takımı yaktın diye. Eğer bu maç dışarıda oynanan bir hazırlık maçı olsaydı emin ol böyle geçiştirilmezdi.

Ben şahıslara odaklanmıyorum. Benim için tek gerçek var Galatasaray.



Abi yemez o maçlarda artislik yapmaz.Adamı keserler.Bu maç eşantiyon oldu.Kötü de olmadı aslında.İtiş kakış filan.Zaten Celtic'li elemanda pek masum değildi.He tabiki doğru değil ama oldu bir kere.Olucaktırda.
 
Emrenin eti ne budu ne topunu oynasin isine baksin. Sabriye ozenmesin git gelleri var onun



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Agresif diye tanimadigimiz Emre niye yapti bu hareketi?

Ben sahsen olayin icinde cok yakin dostu Semih icnde oldugu icin bunu yaptigini düsünüyorum.

Yoksa yapmaz böyle seyleri. Arkadaslik duygusu.
 
ya ne var bunda itiş kakışlar her maçta olur artisliğin ne lüzumu var

melo gibi biri yaparsa adamın mizacı bu deriz

emre orda tribünlere güvenerek artistlik yapmış

hangi maçta böyle dayılanmış emre ?

semihin celtic li oyuncuya yaptığı hareketi arsenali oyuncu semihe yapmıştı emirates cup da
 
Çok geç kalmışım. Konuşulacak onca şey varken Emre konusuna denk geldim:( gereksiz Emre ve gereksiz konu :)
 
Karşı tarafın 3 oyuncusu (Zaluska, Pukki ve Boerrigter) hariç en büyüğü 1991 doğumluydu. Yani bizim genç sınıfına koyduğumuz Semih, Emre ve Eray ile yaşıt. Oynayanların arasında 1998 doğumlu oyuncu vardı. Bunlara rağmen penaltılar ile kazandıktan sonra çok coşkulu bir sevinç yaşamamız bana aptalca geldi.
 
Karşı tarafın 3 oyuncusu (Zaluska, Pukki ve Boerrigter) hariç en büyüğü 1991 doğumluydu. Yani bizim genç sınıfına koyduğumuz Semih, Emre ve Eray ile yaşıt. Oynayanların arasında 1998 doğumlu oyuncu vardı. Bunlara rağmen penaltılar ile kazandıktan sonra çok coşkulu bir sevinç yaşamamız bana aptalca geldi.

Her bişeyede bi kulp bulun napsınlar ağlasınlar mı 98li çocukkkklarla oynatık hüloggg mu yapsalardı
 
Ben İzzeti as takımla oynarken görmek istiyorum. Bence iyi bir futbolcu, sol ayağıda baya iyi.
 
Bursaspor kadro degeri: 57 milyon €

Celtic kadro degeri: 54 milyon €
 
Geri
Üst Alt