THY Antalya Cup Final | Galatasaray (5)0-0(4) Celtic | Maç Sonucu | 12 Ocak | ŞAMPİYONUZ !

Emrenin yaptigi hareket hic yakismadi hele celticli o cocuga adam ne oldugunu anlamadi



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Galatasaray Güvenlik Şefi EMRE ÇOLAK; :redface:



Bdz0fsDCAAAVCJ7.jpg

Ayıptır ya.

Hazırlık maçı adam senin memleketine gelmiş kaç bin taraftar var sen kalkıp misafire dayılanıyorsun.

Adam bi vursa Emreyi çime gömer
 
Emrenin yaptigi hareket hic yakismadi hele celticli o cocuga adam ne oldugunu anlamadi



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ayıptır ya.

Hazırlık maçı adam senin memleketine gelmiş kaç bin taraftar var sen kalkıp misafire dayılanıyorsun.

Adam bi vursa Emreyi çime gömer



Ben yanlış hatırlıyorum galiba. Semih'e önce arkadan faul yapıp sonra da ittiren değil miydi bu Celtic'li?
 
Ayıptır ya.

Hazırlık maçı adam senin memleketine gelmiş kaç bin taraftar var sen kalkıp misafire dayılanıyorsun.

Adam bi vursa Emreyi çime gömer



Hemide ne gömmek. Drogba gelse çıkaramaz onu ordan. Gerçi fena da olmazdı hani. İstanbula dönmeme garantisi. Bak işin bu tarafını düşünmemiştim.
 
Emre nelerle uğraşıyorsun arkadaşım sen? Semih'le adam birkaç saniye sonra ayrılacaklardı muhtemelen, girip adamın suratına falan vuruyorsun.
 
Kim haklı olursa olsun, Emre bir maçta sahada... Sokakta değil. Orasıda döğüş yeri değil.

Orada yaptığının sonucunda sadece takım eksik kalmaz aynı zamanda uluslararası düzeyde kocaman bir eksidir.
 
ya ne var bunda itiş kakışlar her maçta olur artisliğin ne lüzumu var

melo gibi biri yaparsa adamın mizacı bu deriz

emre orda tribünlere güvenerek artistlik yapmış

hangi maçta böyle dayılanmış emre ?



Yahu itiş kakış her maçta olur diyorsan Emre'nin hareketini de ona katalım o zaman. Çok da bir şey yapmadı ki.
 
Yahu itiş kakış her maçta olur diyorsan Emre'nin hareketini de ona katalım o zaman. Çok da bir şey yapmadı ki.

Emre'yi sevmiyorum o yüzdendir belki :)

Ama emre ilk müdehaleyi yaptı baktı çocuk ses çıkarmıyor yine tokat atmaya çalıştı.

Rezillik bence.

Emre hayatında kime dayılanmış sıkıyorsa deplasmanda böyle yapsın.

Bu tür şovları sevmiyorum ben
 
ulan emre



maçı izlerken kahkahalara boğuldum resmen



ataRa ataR gideRe gideR gaLatasaRay cocuquyuZ shekLimiz yeteRr.
 
Hayir cok atarlanmak istiyosa fenerli birine atarlanabilir.



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst Alt