Bahadır İkiz
10 Numara!
- 1 Ağustos 2022
- 17.068
- 10.475
- 1.303
12+2den devam etsinler bir daha da değiştirmesinler saçma sapan. Her sene yabancı kuralı mı değişir bu ne saçmalık?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Mandela keita alayım hemen12 yabancı olursa 1 net 10 numara 2 net OS 1 net stoper( Sara satış Icardi sözleşme yenilememe)
SM-G990E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Durson fernanbek
Listemizdeki yirenkyi'ye de benziyor.Durson fernanbek
SM-G990E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Nasıl akıl tutulması abi? Siz neden sadece biz ligde oynuyormuşuz gibi davranıyorsunuz anlamıyorum ki. Avrupa'da şu saçma kuralı uygulayan bir tane ülke yok, biz kendi kendimizi yok ediyoruz resmen. Bu kuralı savunmanın en ufak bir mantığı olamaz, hayret ediyorum sadece ligde oynuyormuşuz gibi davranmanıza.10+4 en fazla fb'yi zorlayan bir kural mevcutta.
gs lemina ve icardi'den biri ile bile uzatmazsa, 1 normal +2 u23 yabancı alabiliyor. hele ki 1-2 oyuncu elden çıkarsa 3 yabancı bile alabiliyor. fb'de ise 20 tane yabancı var ve +4 kontenjanları bile neredeyse dolu. bir sürü para verip yatırım yaptıkları, daha yeni aldıkları, satılabilirliği son derece zayıf oyuncular hem de. limitleri de sıkışık.
gs hocası, scout şefi ve yönetimi alt tarafı biraz mesai yapıp 23 yaşında iyi oyuncular bulacak ya. 16 17 19 değil, gayet 23.
şu kuraldan gs'ın şikayet etmesi tam bir akıl tutulması.
Maldini'nin yapilanma ve sampiyonluk sonrasi, iyice dagildilar.Milan denen mal takım özelliği gol atamamak olan forvet oyuncusu gonçalo ramos'a 50+ para vermiş vay mallar vay akıl yok