12+2den devam etsinler bir daha da değiştirmesinler saçma sapan. Her sene yabancı kuralı mı değişir bu ne saçmalık?
 
Singoyu zararsız satmak en büyük transfer olur. Sallai'yi kesemeyecek sağ bek yedeğine 5m yıllık maaş veremeyiz dünya kupasında kendini göstermişken paketle gitsin.
 
Bize böyle bir 6 numara lazım hemen :

20478.webp
 
icardi singo sara lemina/torreira ayrılık

sallai davinson tut
 
10+4 en fazla fb'yi zorlayan bir kural mevcutta.

gs lemina ve icardi'den biri ile bile uzatmazsa, 1 normal +2 u23 yabancı alabiliyor. hele ki 1-2 oyuncu elden çıkarsa 3 yabancı bile alabiliyor. fb'de ise 20 tane yabancı var ve +4 kontenjanları bile neredeyse dolu. bir sürü para verip yatırım yaptıkları, daha yeni aldıkları, satılabilirliği son derece zayıf oyuncular hem de. limitleri de sıkışık.

gs hocası, scout şefi ve yönetimi alt tarafı biraz mesai yapıp 23 yaşında iyi oyuncular bulacak ya. 16 17 19 değil, gayet 23.

şu kuraldan gs'ın şikayet etmesi tam bir akıl tutulması.
Nasıl akıl tutulması abi? Siz neden sadece biz ligde oynuyormuşuz gibi davranıyorsunuz anlamıyorum ki. Avrupa'da şu saçma kuralı uygulayan bir tane ülke yok, biz kendi kendimizi yok ediyoruz resmen. Bu kuralı savunmanın en ufak bir mantığı olamaz, hayret ediyorum sadece ligde oynuyormuşuz gibi davranmanıza.

Yönetimi de Hoca'yı asla savunmuyorum, genç oyuncu illa ki bulunur ama onu al, bunu çek falan diye sanki çok basit işlermiş gibi anlatıyorsunuz. Şunu asla unutmayalım abi, belirli bir seviyenin üzerinde olan hiçbir genç oyuncu Türkiye'ye gelmek istemiyor, istemez zaten neden istesin. Sen belirli bir seviyenin altına odaklanmak zorundasın ve o seviyede ŞL'de oynayabilecek oyuncu sayısı git gide azalıyor. Çünkü muazzam bir rekabet var. Selam verdiğin kulüp en sıradan oyuncusuna 20 milyon istiyor. Bu ortamda Hoca'nın, dediğim gibi savunmamakla birlikte söylüyorum, yaşı biraz ileri olan ama üst düzeye yakın oyuncular alma konusunda elini rahatlatmak istemesinden daha anlaşılır bir şey yok. Yaşı biraz ileri dediğim de 27-30 arası yani, 35 değil. Bak elini rahatlatmak diyorum, takımı veteranlarla dolduralım demiyorum. Muhtemelen Hoca da demiyor. Ama bizim insanımız her şeyi siyah-beyaz diye sınıflandırmadan aklında tutamadığı için böyleymiş gibi davranıyor.
 
valla sınır değişse de değişmese de şuan güncel osden ben sadece lemina'yı tutardım
 
Milan denen mal takım özelliği gol atamamak olan forvet oyuncusu gonçalo ramos'a 50+ para vermiş vay mallar vay akıl yok
 
ya bunlar sanchez'den iyi stoper alsınlar

beni BÖYLE DUVARDAN DUVARA VURUN
 
Geri
Üst Alt