Transfer Nöbeti #4



Bu haberi ile görmüştük. Başka transfer haberini hatırlamıyorum. Güvenilir olabilir. Lakin ben Aral'a 20 vereceğimizi düşünmüyorum. 12+3+ pay gibi bonuslarla 15 civarı ve pay ile satarlarsa alabiliriz. İyi de rotasyon oyuncusu olabilir ama Noa Lang mı Aral mı dense Lang derdim herhalde.
 
Umut Bozok tam Avrupa dönüşü 0-0 giden gıcık bir Çorum deplasmanında oyuna girip maçı çözecek adam.
Tam böyle bir senaryo aklıma gelmişti isterken. Bu arada bonservisi zaten elindeymiş ben Halil ile takas düşünüyordum Bonservisi de elindeyse uygun bir maaşa gelsin 3. forvet olarak Adem Büyük tarzı.
 
Aral'ı Lille alacak diyorlardı. Gelin görün ki Lille, Başar Önal'ı 7 milyon civarına bitirmek üzereymiş. Defalarca yazdım burada Başar varken Aral'a o paraları vermeye gerek yok diye. Aral için 15+bonus vereceğime E.Dinkçi'yi yarı fiyatına alırım.
 
Aral'ı Lille alacak diyorlardı. Gelin görün ki Lille, Başar Önal'ı 7 milyon civarına bitirmek üzereymiş. Defalarca yazdım burada Başar varken Aral'a o paraları vermeye gerek yok diye. Aral için 15+bonus vereceğime E.Dinkçi'yi yarı fiyatına alırım.
Başar önalı ta 3 sene önce önce yazdım foruma 500 bin euro falandı o zamanlar bedeli de.
Dikine yardıran çizgiyi çok iyi kullanan bir veletti yıllar içinde çizgiyi kullanmaktan futbolu biraz biraz teknik kontrol tarzına evirmeye çalıştı. Topu çok dürtüyor o da bu ligde kaos ile sonuçlanır.
Eğer koridoru kullandırıp dikine koşturacaksan çok verim alırsın ama yok biz atağa 10 dakikada çıkıp rakibe baskı kuracağız futbolumuz bu dersen sol tarafa fakir Sane almış olursun.
Ayrıca 2. bir Ahmet, Halil, yusuf falan buluruz kucağımızda.
Her ihtimale karşı böyle yetenekleri kadroya katmak lazım mı evet. Giderse de ahlayıp vahlamaya da gerek yok hollanda, fransa gibi ülkelerde iyi takımların altyapılarında o bonservis aralığında herhangi bir fas, cezayirli falan baksan zaten +3 hakkına sokarsın. Türk olmasının ekstra bir esprisi yok.
 
Dusunulebilir hem maas hem yas dusunursen 30 teklif edilirse.

Fakat daha onemli soru su olur, hem apokerime rotasyon stoperi hem davinson yerine ilk 11 stoperi cozmen lazim. Orada kendimize handikap yaratmis oluruz.
gidip afrika alt yapılı ve afrikalı stoper almadıkları sürece güzel alternatifler bulabilirler.
 
Geri
Üst Alt