Nedim Sertel
Büyük Kaptan
- 18 Haziran 2009
- 21.820
- 13.729
- 2.828
İlk sayfaaaağğ
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Tam böyle bir senaryo aklıma gelmişti isterken. Bu arada bonservisi zaten elindeymiş ben Halil ile takas düşünüyordum Bonservisi de elindeyse uygun bir maaşa gelsin 3. forvet olarak Adem Büyük tarzı.Umut Bozok tam Avrupa dönüşü 0-0 giden gıcık bir Çorum deplasmanında oyuna girip maçı çözecek adam.
Başar önalı ta 3 sene önce önce yazdım foruma 500 bin euro falandı o zamanlar bedeli de.Aral'ı Lille alacak diyorlardı. Gelin görün ki Lille, Başar Önal'ı 7 milyon civarına bitirmek üzereymiş. Defalarca yazdım burada Başar varken Aral'a o paraları vermeye gerek yok diye. Aral için 15+bonus vereceğime E.Dinkçi'yi yarı fiyatına alırım.
gidip afrika alt yapılı ve afrikalı stoper almadıkları sürece güzel alternatifler bulabilirler.Dusunulebilir hem maas hem yas dusunursen 30 teklif edilirse.
Fakat daha onemli soru su olur, hem apokerime rotasyon stoperi hem davinson yerine ilk 11 stoperi cozmen lazim. Orada kendimize handikap yaratmis oluruz.
Yonetim/transfer komitesi ve oyuncu bulmak.gidip afrika alt yapılı ve afrikalı stoper almadıkları sürece güzel alternatifler bulabilirler.
imkan varsa stoperi italya,pl alt yapılı isterim.Yonetim/transfer komitesi ve oyuncu bulmak.
Sicak havada serinleten bir cumle