Transfer Nöbeti #4

Sara- Davinson satisi elzemdir
Yerine garanti katkı verecek isimler getirdi mi de elzem olsun. Fbden farkımız buydu. Onlar parlayan tüm topcularini gönderdiler Ferdi Arda Min Jae Vedat Elif Elmas
Şampiyonluğu unuttular

Şimdi aynısını bize yaptırmaya çalışıyorsunuz. İzin vermeyecegiz. Size kalsa her sene elli adam gelsin gitsin.
 
Yerine garanti katkı verecek isimler getirdi mi de elzem olsun. Fbden farkımız buydu. Onlar parlayan tüm topcularini gönderdiler Ferdi Arda Min Jae Vedat Elif Elmas
Şampiyonluğu unuttular

Şimdi aynısını bize yaptırmaya çalışıyorsunuz. İzin vermeyecegiz. Size kalsa her sene elli adam gelsin gitsin.

Alakaya bak altta yazdigin fenerlilerin tumu daha genc ve cok iyi oynarken gonderildi ..

Sen eger davinson ve sara'yi su an parlayan topcu olarak goruyorsan zaten gecmis olsun.. Bu adamlar icin kopruden once son cikis iyi bir bedele sattin sattin 2.-3. sansimiz olmayacak ..
Sara da gecen yilki davinson da yeri zor dolacak topcular degil..
 
Dursun Özbek açıkladığı projeleri yapar yayın gelirlerini de arttırırsa bir daha bize hiçbir kulüp yetişemez maddi olarak, tabi saçma transfer harcamaları yapmazsak
 
Yerine garanti katkı verecek isimler getirdi mi de elzem olsun. Fbden farkımız buydu. Onlar parlayan tüm topcularini gönderdiler Ferdi Arda Min Jae Vedat Elif Elmas
Şampiyonluğu unuttular

Şimdi aynısını bize yaptırmaya çalışıyorsunuz. İzin vermeyecegiz. Size kalsa her sene elli adam gelsin gitsin.
Oyuncuları para ederken göndermek lazım. Davinson'ı Sara'yı bulduysak süreklilik adına yine benzer oyuncuları bulabileceğimizi varsaymamız gerekiyor. Asıl bulamıyorsak, yapısal sorun daha büyük bence.
 
yüksel yıldırım: "dursun özbek 'maliyeye gidip her kulübün ne kadar vergi verdiğini belgeleyelim' dedi. fenerbahçe buna karşı çıktı. 'biz mali işlerimizi açamayız, ödediğimiz vergiyi söylemek istemiyoruz' dedi. bunu söyleyen barış bey. şoke olduk."

yüksel yıldırım bunu programa bağlanarak canlı söyledi.

fb yine esas haltı kendi yiyip, sanki gs yapmış gibi çamur attığı bir konuda açığa çıkmış.

kendin yap, rakibin yapmış gibi propaganda yap. nazi taktiği.
 
Hic adam akilli isim frlan da cikmiyor. Yetkileri mi bekliyor dursun
 
BJK-Krejci işi olursa üzülürüm. Tüm Dünyada Abdülkerim yerine isteyeceğim ilk stoperdir kendisi, yaşı da 27.
 
Geri
Üst Alt