Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aklıma şu geliyor : Diagne elde kalacak , falcao bedava gelip Yunan gidecek . Orta sahaya kiralık bir yabancı ve Emre de alınıp kapanacak. Şu senaryonun tek kötü yanı 2 kiralık orta saha olur

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yunan gitmez
mitroglunun gitmesi diagnenin gitmesinden daha zor
 
@Hayri Cund adamların sahneye çıkmış

1564346527027.webp
 
Yarın dersim var ama sırf şu hz.wolverine denen %100 kolpacının patlaması için 1e kadar beklicem eğlenceli olacak :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt