Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EA3W3uEWwAMEg1G


ne diyo la bu
 
Vasfey abi bizi diskoya götür.



sent via GSC
 
G.Saray, 3 milyon € talep eden Monaco'ya bu parayı vermek istemediğini iletti. Menajerlerin dün Monaco ile yaptığı görüşmelere FaceTime ile katılan Falcao, “G.Saray’dan iyi bir teklif aldım. Beni düşünmeyen sizsiniz. Vereceğim karara saygı duymanız gerekir” dedi. (Milliyet)


iPhone cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt