Transfer Nöbeti (ARŞİV 2)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ahmet bazı maçlar çuvallasa da iyi oynadığı maçlar da olmuyo değil, biraz üstünde durulsa biraz özgüven aşılansa bence stoper transfer edilmediğine pişman etmeyebilir.
 
SA

d8dkc8do06e41.jpg
 
Arkadaşlar transfer dönemi bitti. Nöbet konusunu burada kapatıyoruz. Diğer konularda devam edebilirsiniz.
 
19:05'de kap gelişmesi olacak diyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt