Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu fener acaba olumle filan mi tehdit ediyo adamlari Vedatta gitmek istememisti hatta sosyal medyadan biseyler yazmisti parayla filan alakasi yok biseyler ceviriyolar adami ikna ediyolar ben anlamadim.Emre Akbabadan sonra boyle olmaya basladi Bu Aliden hersey beklenir.
fenerle aynı anda istediğimiz oyuncuların hepsinin ilk tercihi bizdik ,

Kılınç,mert hakan, Vedat, akbaba, ONYEKURU

siyasi mevzular bunlar

CPH2067 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Mert Hakan Yandaş için Avrupa’dan 3 takım resmî teklif yaptı.

Lazio ,SSC N. ve FC Brügge‘dir sagolsun KOC Holding .
Hahahaha para lazım oldu italyanlar sever koçu. Mesutun irfanın parası nasıl çıkacak uefa da sotede bekliyor bişeyler yapması lazım alinin. Bitir bitir servetini gardas bas paralari bakalım.
 
EtGKrYXW8AA4ESs.webp
 
kimsenin hevesini kırmak istemem ama, yedlin ve gedson için biraz zaman vermek lazım. bu adamlar 6 aydır top oynamıyor. ortasahada akbaba ve bekteki linnesten kötü oynayamazlar fakat beklentileri düşürmekte fayda var. tek maçla hemen gömmeyin herifleri. mohamed için ise beklentilerim yüksek. yine sadece 1 tane düzenli oynayan ve hazır futbolcu alabildik..
 
kimsenin hevesini kırmak istemem ama, yedlin ve gedson için biraz zaman vermek lazım. bu adamlar 6 aydır top oynamıyor. ortasahada akbaba ve bekteki linnesten kötü oynayamazlar fakat beklentileri düşürmekte fayda var. tek maçla hemen gömmeyin herifleri. mohamed için ise beklentilerim yüksek. yine sadece 1 tane düzenli oynayan ve hazır futbolcu alabildik..
Yoo Yedlin oynamış. En son 12 ocakta oynamış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt