Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Falcao gelsin, sonra da Nzonzi'yi istiyoruz.
 
Nzonzi haberi basının uydurması, Fenerbahçe alacak da transfer çalımı diye lanse edilecek diye yapılıyorsa yönetim vakit kaybetmeden “ilgilenmiyoruz” diye açıklama yapmalı.

Bu arada Fenerbahçe belki Nzonzi’nin formasını alabilir.
 
Ya bırakın falcao’yu. Gelmezse gelmesin peygamber mı bu adam. 2 gün sonra lig başlıyor daha 6 no yok takımda 6 no daha elzem. Bu saatten sonra falcao zaten gelse bile heyecanlandırmaz
 
Bu vasfi nin 3. açtığı başlık. Falcao ve ön liberonun geleceği başlık ektedir.
 
Yeni uyandım twitter da bir kaç yerde falcao bugün ya da yaron Istanbul da paylaşımı gördüm bir şey mi oldu gece ?
 
1565676927047.webp


Falcaaaooooooooo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt