Transfer Nöbeti (ARŞİV 8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Transfer Nöbeti

Der Typ verdient pro Monat 80.000 €.. Ohne Spielprämien!

Unfassbar...Man muss Fußballer in der Türkei werden...Ich bin der Meinung,dass ich mehr Talent habe als Sabri oder Selcuk. :D Aber wie werden die türkischen Vereine auf einen aufmerksam...:sad007: Habe mal überlegt einfach ein Probetraining zu machen bei irgendeinen türkischen Club,wenn man genommen wird und gut ist spielt man 2 Jahre später bei GS,TS oder BJK :D

PS: SELCUK SAHIN [video=youtube;jzLH6BVWzTg]https://www.youtube.com/watch?v=jzLH6BVWzTg&feature=youtu.be[/video]

Saka gibi,schaut euch den Typen an,trotzdem schleppt er Weiber wie sonst was ab...:rolleyes:

Unfassbar...Man muss Fußballer in der Türkei werden...Ich bin der Meinung,dass ich mehr Talent habe als Sabri oder Selcuk. :D Aber wie werden die türkischen Vereine auf einen aufmerksam...:sad007: Habe mal überlegt einfach ein Probetraining zu machen bei irgendeinen türkischen Club,wenn man genommen wird und gut ist spielt man 2 Jahre später bei GS,TS oder BJK :D

PS: SELCUK SAHIN [video=youtube;jzLH6BVWzTg]https://www.youtube.com/watch?v=jzLH6BVWzTg&feature=youtu.be[/video]

Saka gibi,schaut euch den Typen an,trotzdem schleppt er Weiber wie sonst was ab...:rolleyes:

geld oglum geld

Lucas Barrios çinden bonservissiz ayriliyormus..

Iyi topcumu? Dortmundtaydi hani

Ou man, das ist fast eine Schande..

Wenn du wirklich gut spielst, schaffst du es zumindest bei den Zweitligamannschaften. Disziplin und Taktik sind gute Fremdwörter für uns Türken. Die Trainigseinheiten sind in Deutschland wesentlich schwieriger. Wenn du in Deutschland kicken möchtest, brauchst du gute Noten in der Schule, sonst kannst du die ganze Fahrt sparen, du wirst einfach nachhause geschickt.

Amrabat Hull City'ye transfer olacağı yönünde çıkan haberleri yalanladı.

Demin arkadaşlar paylatıktan sonra farkettim,

Bu kadında maestro olacak güzellik var, niye kaleci olmuşsa artk. 10 numrayı hakediyor.

Ünal Aysal : "Federasyonun ne karar alacağı belirsiz. 10 gün bekleyip vakit kaybedemem. Bugünden itibaren ilk işim Arda Turan."

KAYNAK : AMK Spor

face de gördüm. verildi mi bu

Wenn du wirklich gut spielst, schaffst du es zumindest bei den Zweitligamannschaften. Disziplin und Taktik sind gute Fremdwörter für uns Türken. Die Trainigseinheiten sind in Deutschland wesentlich schwieriger. Wenn du in Deutschland kicken möchtest, brauchst du gute Noten in der Schule, sonst kannst du die ganze Fahrt sparen, du wirst einfach nachhause geschickt.

Stimmt. Wir Türken haben wir null ahnung von "Taktik" . Aber wenn dort ein Türke mit nem deutschen Pass und deutscher Ausbildung ankommt,werden die bestimmt aufmerksam,...Eines Tages werde ich das machen...Wenn ich zum Urlaub oder so in der Türkei bin,wer weiß vielleicht wird es ja was...:D

Schau dir Cenk Tosun an...

Özel Durum Açıklaması (Genel)

AÇIKLAMA:

Açıklanacak Özel Durum/Durumlar:

Fenerbahçe Sportif Hizmetler Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (Fenerbahçe)'nin Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA)'ya transferi için görüşmelere görüşmelere başlanmıştır.

Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulu'nun Seri: VIII, No:54 sayılı Tebliğinde yeralan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını; bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.

SON DAKIKA: Kamuyu Aydınlatma Platformu

Re: Transfer Nöbeti

Guardiola Almanca'yı çabuk sökmuş. Daha bizim Emre Çolak gibi oyuncularımız 2-3 kelime Ingilizce'yi zar zor konuşuyor. Tatilde kendini geliştirmek adına idman yapmadığını da eminim. Herhalde sezon boyunca kaçırdığı dizilerin tekrarlarını izlemekle meşguldür.

ist nicht immer die Regel mit den Noten. Kommt auch ein wenig auf den Spieler an wie gut er ist. Aber die mesiten Vereine achten natürlich drauf und unterstützen die kids in Sachen Schulische Ausbildung. 1 und 2 liga Teams gehen sogar so weit das sie einige Kids privat Unterricht Finanzieren.

Cevap: Re: Transfer Nöbeti

Guardiola Almanca'yı çabuk sökmuş. Daha bizim Emre Çolak gibi oyuncularımız 2-3 kelime Ingilizce'yi zar zor konuşuyor. Tatilde kendini geliştirmek adına idman yapmadığını da eminim. Herhalde sezon boyunca kaçırdığı dizilerin tekrarlarını izlemekle meşguldür.

yalnız emre çolakı geçen gs tvdeki programda izledim , bu çocuğun sürekli dizi izlemesinin sebebi ailesiyle yaşaması ve annesine bağlılığı, bu emrenin biran önce birisine aşık olup çok cılız olduğu sebebiyle kız tarafından reddedilmesi lazım , böylece hem annesine olan bağlılığı azalır hem de vücut falan çalışmaya başlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt