TSL 2009/10 Sezonu 24.Hafta | Fenerbahçe 1-0 Antalyaspor | 7 Mart | Maç Sonucu

Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Tipik karın ağrısı olan oyuncu profili.Sanki takımdan oyuncu gönderilmez,hep onlarla oynamamız lazım..
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Amaaan. Geçiniz.
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



"Ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim."



Mustafa Kemal Atatürk
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Man United - Man City Carling cup maclarina döndü bu olay :D



Tevez iki mactada hirs yapip süper oynadiydi ama turu Man United gecti



Ilk maci Man City 2-1 kazandiydi



Tevez - Necati :D
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Ne yapacaktı? "Eski takımıma gol atmak bana yakışmaz" diyecek hali yoktu herhalde...
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



necatiye dair içimde zerre sevgi kalmadı uğuru sakatlıyodu az kalsın dün sonrada kudurdu dövecekti çocuğu az kalsın...



Benimde bütün sevgim bitti.. Ama gol attığı için değil .. Bukadar sevinmesine çok şaşırdım.. Sanki düşmanıyız .. Bu ne pis bi hırstır ya...
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Golattığı için değil abartılı sevinci ve o pis hırsı için kızgınız.. O nasıl bir sevinçtir ya..





Onu takımdan uzaklaştırmak için herşeyi yaptık.O da karşılığında yapar tabi bu tip hareketler.Bende sevmem Necati'yi ama normal değil mi o hareketleri?
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Necati çok iyi oynamadı ama golü çok klastı.
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Onu takımdan uzaklaştırmak için herşeyi yaptık.O da karşılığında yapar tabi bu tip hareketler.Bende sevmem Necati'yi ama normal değil mi o hareketleri?



Normal değil.. Galatasaray 'kulübüyle' arası bozuldu diye Galatasaray 'kukübü' ona haksızlık yaptı diye içindeki Galatasaray'lılığı yok etmesine gerek yoktu. Hakan Şükür Bülent Kaptan bunu yapmazdı.. Golünü atsın sevinsin ama o okadar çok abarttı ki.. Bukadar mı nefret etti acaba ?!! Yazık..
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Her zaman derim mükemmel bir forvet.Olmayan hiçbir özellik yok dripling var sürat var kafa topu var voleyle rövaşatayla atar bize attığı gibi müthiş plase golleri var.Ceza sahası dışından atar.Sağ açık 2 forvetin arkasında oynayabilir.Kısacası çok iyi bir oyuncu

3 senede 45 gol attı Galatasarayda.İbb de Antalyada Adana da vb her yerde büyük maçları boş geçmemiştir
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



gol de atar. sevinir de. necatinin klasik sevinci.

kötü oynasaydı da "maçı sattı mı" lafları çıkardı

yaşamında başarılar
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Geldi bi de defanstan top çıkardı.Gio iyi attı aradan pası:allaalla6vr:
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Unutmamak lazım kupa maçında fenerede gol attı.
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Gol attıkdan sonra gelıp bızım formayı opseydı o zaman bu taraftar bas tacı ederdı senı neco
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Gol attıkdan sonra gelıp bızım formayı opseydı o zaman bu taraftar bas tacı ederdı senı neco

Neyini öpecek bizim formanın. Artık Antalyaspor'un oyuncusu. O takım için terini akıtıyor. İstediği kadar sevinmeye hakkı var.
 
Cevap: Necati intikam mı aldı ?



Neyini öpecek bizim formanın. Artık Antalyaspor'un oyuncusu. O takım için terini akıtıyor. İstediği kadar sevinmeye hakkı var.







O na saygım var tabı gol atacak sevınecekte orda burda benı gs kopardılar ben Galatasaraylıyım demesını bılıyodu sadece lafla olmuyo bu ısler..
 
Geri
Üst Alt