Cevap: TSL 2009/10 Sezonu 26.Hafta | Fenerbahçe 1-0 Gaziantepspor | 20 Mart | Maç Son
Nassil futbol olarak artisi yoktu adamlarin? Maçi bile izlemedin sanirim, adamlar koca maçta birak pozisyonu sag kanattan atak gelistiremediler.
ASY'de Feneri gomecegez nokta. Inanmiyorsaniz kapattin forumu 2 hafta girmeyin, negatif enerji saçiyorsunuz.
Ilk yari Sivas maci haric berbat futbolla yakalamisti fener o 8-9 maclik seriyi
Maçi bile izlemedin sanirim
Ben fenerin maclarini hemen hemen hepsini izledim bu sene. Hangi mactan bahsediyorsan artik.
ASY'de Feneri gomecegez nokta. Inanmiyorsaniz kapattin forumu 2 hafta girmeyin, negatif enerji saçiyorsunuz
Tabi ki de yenmek icin cikacagiz sahaya ve yenipte 3 puani alicagiz. Ben yenemeyiz mi diyorum sanki?
Ben herzaman ki gibi 4 ataiz, 5 atariz gibi beklentilere girmeyin diyorum. Cok zor bir mac olacak diyorum. Herifler sirf defans yapmak icin cikacaklar sahaya. Hem futbolcularimizi hem taraftarimizi deli edecekler. Sert oynayacaklar. Mac 0-0 uzadikca, fenerin isine gelecek. Ve fenerin ne kadar balli bir takim oldugunu biliyorsan, sansizligimiza onun, bunun poposuna carpip gol olursa panik yapariz. Cunku senin gibi, 4 atariz, 5 atariz diyenler kafayi yer, stres yapar, panik yapar. Futbolcularimiza yansarsa bu durum, olay biter. Fener istedigini alir ve gider. Istedigini alamazsa bile, bizim istedigimizi, yani 3 puani almamiza engeller.
Ben diyorum ki, 4 atariz 5 atariz diyecegimze cok zor bir mac, 1-0 olsun bizim olsun diyelim ve stres, panik, heycan yapmadan su 2 maci 6 puanla kapatalim.
Ha olurda, gercekten fark atarsak, senden cok sevinecegimden süphen olmasin.