Türkiye, 2026 Dünya Kupası'ndan Elendi

Sorumlu(lar) kim?


  • Kullanılan toplam oy
    110
  • Bu anket kapanacak: .
Hayırlara vesile olur inşallah

Türk futbolunun üzerinden silindir gibi geçip yepyeni bir düzen ihdas etmek için bir sebep olur umarım
 
76. dakikaya kadar, her gün uyandığım saate kadar mışıl mışıl uyumuşum..

Hiç yanıltmazlar, sağolsunlar...

Her ne ise, bu olup bitenlere KARMA diyelim..
 
Yazil icine sictiniz tesekkürler „Tarihin en delikanli takimi“
 
Yerli topcu isinde artik yokum ya. Ayri ayri iyiler ama bi araya geldiklerinde o kadar da olmadiklari hemen hemen her donem ortaya cikiyor
 
İyi bir taktiysen ve otoriter bir hoca lazım. Montella ikisi de değil. Oyuncuların bireysel becerilerine fazla güvendi.
 
Yani kil payida elenmedik.

Global olarak bu grubun birincisi olarak degerlendiriliyorduk.

Simdi Turk futbolcusuna da "balon ya, gorduk" diye bakilir.

Ya valla kufretmemek icin zor duruyorum ya
 
Montella agir sicmistir ama sucu sadece onda aramak sacma olur

Bu rezilligi sadece teknik taktikle aciklayamazsin, dünyanin maskarasi olduk resmen, herkes bize gülüyor su an

Bizim oyuncular simarik, laubali, disiplinsiz ve burunlari havada

Hele Arda Real‘de oynuyor diye Messi havalarina bürünmüs

Turnuvaya hazirlik asamasinda podcast cekmeler, takim kaptaninin transfer görüsmeleri yapmasi, biz kesin lider cikariz havalari vs.

Hakediyoruz
 
En iyi ücüncülerin arasinda girme imkani kalmadimi bir abd galibiyeti ile?

Onun disinda ilk hocayi kovarim, ikincisi futbolcular basarida nasil prim bekliyorsa bu rezalet icin para cezasi keserdim.
 
Bu kepazelik sonunda ülkeye yapılan futbol yatırımlarının düşmesini istiyorum. Evet biz dahil hickimse 10 milyon euronun üzerinde transfer yapamamali. En ust futbolcu maaş sınırı senelik 1 milyon olmalı
 
Geri
Üst Alt