Murat Durmaz
Berlin Panteri
- 5 Ocak 2019
- 49.067
- 51.060
- 3.683
Benle iletişime geçme en sonunda küfür edecem o olacak..o sence
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Benle iletişime geçme en sonunda küfür edecem o olacak..o sence
bu kadar agresif olmanın sebebi nedir dostumBenle iletişime geçme en sonunda küfür edecem o olacak..
Metehan ve *Emin baya iyi görünüyor milli maçta. Ya bu seviyenin üstüne çıkmışlar ya da rakip zayıf. Metehan sağ bek oynuyor bu arada.
Bence de şans verilmeli ama Emin'de şöyle bir sıkıntı var bence. Çok fazla riskli pas deniyor ve kritik yerlerde top kayıpları yapıyor. Bugünkü maçta da yaptı. Tekniğini, dinamizmini ve temposunu gayet iyi buldum ama şu 1. bölgede top kaybı sorunu büyük takım oyuncusu olmasına en büyük engel şimdilik. Orayı da olgunlaştırırsa Türk bir Davinson Sanchez kazanabiliriz. Benziyor stilleri.sevgili mert, - nacizane yorumum ,
*emin - sezon boyu belcika da kumasini ,taktiksel esneklige yatkin olusunu ve kalite skalasina dair ne denli islenebilir elmas oldugunu kanimca sunmayi basardi. geriye ,bizim a takima donup -kendisine guvenmemiz kaldi .
altyapi bazli en beklentili oldugum stoperimizdi -altyapi yas gruplarinda ilk izledigim donemler aldigim notlar da tepe isim stoper olarak kendisini yazmistim.forumumuzda da zaman zaman bu konuya deginmistim nacizane.
o donemler metehan daha cok one cikarilmis olsa da, nacizane gozlemlerim emin'in komple modern futbolcu kumasinda bir izlenim sunmasi,bir iki tik onde olmasi, , skalasin da yer alan tipoloji ozellikleri (topla arasinin cok iyi olusu,teknik, havadan ve yerden oyuna yatkin olusu, dikine oynamasi vs) , yas gruplarinda iyi fizik de baslamasi, gelisime cok acik olusu,ki,bizle a takima ciktiginda da belli bir isik ve potansiyel sunmustu yer aldigi surelerdee...,
keza, ozellikleri baglaminda 3lu ve 4luye esnek bir tipolojide olmasi, versatile derinligi ile beraber buyuk potansiyel tasidigini belirtebilirim .
< konuya ilisik dis ornekler benim neznimde; atalanta scalvini, barca'li cubarsi-ikisi de ayni sekil kendi altyas gruplarinda listemde idi,
onlar aldi yurudu gitti, a takimin 11ine demir attilar . milli takima cagrildilar vs.
<< *emin ozelinde, halen umit milli de tutulmasi anlam veremedigim bir durum.
bir diger durum, kulupsel baz da, her ne kadar kira da yeterli mac oynasa da istikrarli sekilde, yine de ,dolayli olarak biraz buruk ve de hayal kirikligi yasiyorum . kendisinin coktan a takim da oynamasinin ortami hazirlanmaliydi . yine de bir nebze de olsa memnunum ;
sezon boyu belcika da mac tecrubesini yukseltti. hazir bir sekilde yuvaya donuyor.
saygi ve selamlar.
bizle a takimda sure aldiginda da risk /ozguven vs bazli paslari olmustu.Bence de şans verilmeli ama Emin'de şöyle bir sıkıntı var bence. Çok fazla riskli pas deniyor ve kritik yerlerde top kayıpları yapıyor. Bugünkü maçta da yaptı. Tekniğini, dinamizmini ve temposunu gayet iyi buldum ama şu 1. bölgede top kaybı sorunu büyük takım oyuncusu olmasına en büyük engel şimdilik. Orayı da olgunlaştırırsa Türk bir Davinson Sanchez kazanabiliriz. Benziyor stilleri.