Ümit Milli Takımı

Metehan ve *Emin baya iyi görünüyor milli maçta. Ya bu seviyenin üstüne çıkmışlar ya da rakip zayıf. Metehan sağ bek oynuyor bu arada.

sevgili mert, - nacizane yorumum ,

*emin - sezon boyu belcika da kumasini ,taktiksel esneklige yatkin olusunu ve kalite skalasina dair ne denli islenebilir elmas oldugunu kanimca sunmayi basardi. geriye ,bizim a takima donup -kendisine guvenmemiz kaldi .

altyapi bazli en beklentili oldugum stoperimizdi -altyapi yas gruplarinda ilk izledigim donemler aldigim notlar da tepe isim stoper olarak kendisini yazmistim.forumumuzda da zaman zaman bu konuya deginmistim nacizane.
o donemler metehan daha cok one cikarilmis olsa da, nacizane gozlemlerim emin'in komple modern futbolcu kumasinda bir izlenim sunmasi,bir iki tik onde olmasi, , skalasin da yer alan tipoloji ozellikleri (topla arasinin cok iyi olusu,teknik, havadan ve yerden oyuna yatkin olusu, dikine oynamasi vs) , yas gruplarinda iyi fizik de baslamasi, gelisime cok acik olusu,ki,bizle a takima ciktiginda da belli bir isik ve potansiyel sunmustu yer aldigi surelerde ...,

keza, ozellikleri baglaminda 3lu ve 4luye esnek bir tipolojide olmasi, versatile derinligi ile beraber buyuk potansiyel tasidigini belirtebilirim .

< konuya ilisik dis ornekler benim neznimde; atalanta scalvini, barca'li cubarsi-ikisi de ayni sekil kendi altyas gruplarinda listemde idi,
onlar aldi yurudu gitti, a takimin 11ine demir attilar . milli takima cagrildilar vs.


<< *emin ozelinde, halen umit milli de tutulmasi anlam veremedigim bir durum.

bir diger durum, kulupsel baz da, her ne kadar kira da yeterli mac oynasa da istikrarli sekilde, yine de ,dolayli olarak biraz buruk ve de hayal kirikligi yasiyorum . kendisinin coktan a takim da oynamasinin ortami hazirlanmaliydi . yine de bir nebze de olsa memnunum ;
sezon boyu belcika da mac tecrubesini yukseltti. hazir bir sekilde yuvaya donuyor.

saygi ve selamlar.
 
sevgili mert, - nacizane yorumum ,

*emin - sezon boyu belcika da kumasini ,taktiksel esneklige yatkin olusunu ve kalite skalasina dair ne denli islenebilir elmas oldugunu kanimca sunmayi basardi. geriye ,bizim a takima donup -kendisine guvenmemiz kaldi .

altyapi bazli en beklentili oldugum stoperimizdi -altyapi yas gruplarinda ilk izledigim donemler aldigim notlar da tepe isim stoper olarak kendisini yazmistim.forumumuzda da zaman zaman bu konuya deginmistim nacizane.
o donemler metehan daha cok one cikarilmis olsa da, nacizane gozlemlerim emin'in komple modern futbolcu kumasinda bir izlenim sunmasi,bir iki tik onde olmasi, , skalasin da yer alan tipoloji ozellikleri (topla arasinin cok iyi olusu,teknik, havadan ve yerden oyuna yatkin olusu, dikine oynamasi vs) , yas gruplarinda iyi fizik de baslamasi, gelisime cok acik olusu,ki,bizle a takima ciktiginda da belli bir isik ve potansiyel sunmustu yer aldigi surelerdee...,

keza, ozellikleri baglaminda 3lu ve 4luye esnek bir tipolojide olmasi, versatile derinligi ile beraber buyuk potansiyel tasidigini belirtebilirim .

< konuya ilisik dis ornekler benim neznimde; atalanta scalvini, barca'li cubarsi-ikisi de ayni sekil kendi altyas gruplarinda listemde idi,
onlar aldi yurudu gitti, a takimin 11ine demir attilar . milli takima cagrildilar vs.


<< *emin ozelinde, halen umit milli de tutulmasi anlam veremedigim bir durum.

bir diger durum, kulupsel baz da, her ne kadar kira da yeterli mac oynasa da istikrarli sekilde, yine de ,dolayli olarak biraz buruk ve de hayal kirikligi yasiyorum . kendisinin coktan a takim da oynamasinin ortami hazirlanmaliydi . yine de bir nebze de olsa memnunum ;
sezon boyu belcika da mac tecrubesini yukseltti. hazir bir sekilde yuvaya donuyor.

saygi ve selamlar.
Bence de şans verilmeli ama Emin'de şöyle bir sıkıntı var bence. Çok fazla riskli pas deniyor ve kritik yerlerde top kayıpları yapıyor. Bugünkü maçta da yaptı. Tekniğini, dinamizmini ve temposunu gayet iyi buldum ama şu 1. bölgede top kaybı sorunu büyük takım oyuncusu olmasına en büyük engel şimdilik. Orayı da olgunlaştırırsa Türk bir Davinson Sanchez kazanabiliriz. Benziyor stilleri.
 
Bence de şans verilmeli ama Emin'de şöyle bir sıkıntı var bence. Çok fazla riskli pas deniyor ve kritik yerlerde top kayıpları yapıyor. Bugünkü maçta da yaptı. Tekniğini, dinamizmini ve temposunu gayet iyi buldum ama şu 1. bölgede top kaybı sorunu büyük takım oyuncusu olmasına en büyük engel şimdilik. Orayı da olgunlaştırırsa Türk bir Davinson Sanchez kazanabiliriz. Benziyor stilleri.
bizle a takimda sure aldiginda da risk /ozguven vs bazli paslari olmustu.
+,top kaybi konusunu kulup bazli uzun vade baglaminda pek problem bazli gormedim sahsen ,gelistirilebilir,duzeltilebilir bu tur nuanslar -

konuya genel bi yorum getireyim yazmisken,
umit milli maclari uzun suredir genel ; (ornk,bugunku mac)
hem bireysel(random oyuncu) ,hem bolgesel(saha ici hat), hem genel takim konumlamasini : sahsen her anlamda kaotik buluyorum ozellikle 2005den beri. ne bir oyuncuyu dogru durust saglikli bir sistem ve taktiksel kurgular da iki mac ust uste gorebiliyoruz, ne de her donem degisken olan hocalarin ismi, oynattiklari gunu birlik futbol dan dolayi - dogru ve de saglikli analiz yapmaya engel olan yillardir suregelen bir durum mevcut .malesef.

kendi takiminda isik veren yetenegi,tezat bir sekilde umit milli de dokulurken,veya olaydan bi haber saha da gorurken , problemin oyuncu/lar da mi , yoksa o an ki bastaki hoca lar da mi sorun ; bu da ayri bir baslik konusu.

<- ben bu konu ozelinde - oyuncu tarafindayim.

bu arada sevgili mert ,senin nezninde yeri gelmisken belirteyim istedim ;
bugunku macta,maci izlerken ,icimden gecen tespit -ileri ikili uzunlarimiza dair- ayri baslik acilmasi fikri .


saygi ve selamlar
 
ümit milli takıma göz gezdirirken kurcalaya kurcalaya arşive indim.

2013 yılında oynanmış bir fransa uruguay maçı. yer türk telekom arena. sahada müthiş isimler. genç ve elit pogba. adeta bir futbol şöleni.


milli maça kadar vakit geçirmek isteyenlere tavsiye
 
Ordu milli takımı vardı bir ara hatırlayan var mı? Ya da Ümit milli B takımını?
 
Geri
Üst Alt