Hagi geldide ne oldu? Bir bakalim;
Hagi gelene kadar GALATASARAY camiasinda umut denen sey bitmisti. Hagi geldigi haftanin ilk macinda sanki sahada 11 degisik oyuncu varmis gibi baska bir takim izler gibi olduk. Ergunu sol ice, Ayhani sol aciga, Umit artistini de kulubeye cekip daha ilk geldigin de futbol bilgisinin tartisilmayacak kadar ust seviyede oldugunu gosterdi.
Yeni sezon basladi ve Hagi yonetime 13 kisiden olusan alternatifli bir liste verdi. Fakat gel gelelim ki koskoca GALATASARAY bir tek o listenin son sirasindaki futbolcuyu transfer edebildi.
Yeni sezonun baslamasiyla, yeri geldiginde saldiran, yeri geldiginde top ceviren, simdikinin aksine top oynayan, duran top organizasyonu yapan ve oyunu 90 dakika boyunca birakmadan ayni ciddiyetle oynayan, kondusyonu yuksek bir takim vardi.
Ayni sezon Hagi ezeli rakibini Ali Samiyen'de mukemmel futbolla sonuna kadar arkasinda durdugu Necati'nin goluyle yenip, 2. karsilasmalarinda yasatabilcegi en buyuk hezimeti yasatti ve ceyrek asirdir Turkiye kupasini muzesine goturememis rakibine finalde 5 cakti. Zira tek bir yonetici gidipte o mactan sonra Hagi'yi kutlamadi ve gunler gectikce Hagi isine karisildigi icin medyaya sert demecler verip zaten basarilarindan dolayi sevilmedigi bir ortamda, daha bir kac sene evvel I love you Hagi diye bagiranlarin bir kismi dahil istisnasiz hemen herkezin anti-patisini kazandi. Peki bu onun sucumuydu? Kesinlikle hayir. Hangi hoca isine karisilmasindan hosnut olur? Hagi sirf Becali onu bunu oynat dedi diye Steaua'da istifasini vermedimi? Bu duzende basari'nin gelmeyecegini bildigi icin cok savasti Hagi, ama nafile ve nitekimde oyle oldu. Daha hala elle tutulur bir basarimiz yok Avrupa'da. Bu sezon son yuz yilin en kolay Avrupa turnuvasinda bile adi final oynayan bi tur oynayamadik. O zaman Hagi'nin arkasinda dursalardi bugun Tromso hezimetini yasamadigimiz gibi belki 2. UEFA veya Sampiyonlar Ligi zaferini yasiyacaktik, ama izin vermediler. Hagi'nin belkide en buyuk sanssizligida bu oldu, o sene GALATASARAY ile Avrupa arenalarinda futbolunu gosterememek.
Simdi dusunun ki bir hoca kulubu iflasin esiginde, takimi ligi 6. bitirmis, ezeli rakibinden 6 yemis, resmen demorilize olmus bir takimi devir aliyo ve geldigi andan itibaren sampiyonluga oynaticak duzeye getiriyo. Simdi laf olsun diye, Hagi bizi sampiyon mu yapti diyenler olucak. Hagi takima, git bir kac hafta evvel 5 caktigin rakibine sacma sapan bir kafa goluyle yenil mi dedi? Gencler Birligine sahanda boyun ey mi dedi? Gecen sene nasil futbolcularin oz verisiyle son haftalarda sampiyonluk geldiyse, o senede yonetim, Hakan Sukur ve bir kac saksakcisinin Hagi'yi gondermeye olan cabasi ile sampiyonlukta, guzel futbolda, istikrarda gitti.
Kim nederse desin, Hagi'nin o donem takima oynattigi futbolu 5 senedir daha kimse oynatamadi.