Van Gaal'den yeşil ışık!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



I love you Hagi, I love you Hagi, I love you Hagi, I love you Hagi :)



hagi01.jpg




Birakin bos hayallerde kosmayi, olabilicek en iyi hoca patr10 Hagi'dir.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Gelirse çok iyi olur taktik bilen, oyunu okuyabilen ve yaptığı değişikliklerle maç çevirebilen, atak oynatan, total futbolu cılkını çıkarmadan düzgün oynatan bir hocaya ihtiyacımız var.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Arkadaşlar Hagi denendi, başka takımlarda da denedi olmadı neden şansımızı zorluyoruz hep...



son kaç sezondur fener i yenemiyoruz.en büyük galibiyetimizi de hagi yönetiminde aldık 5-1.hagi döneminde yenilsek bile ezilmiyorduk.şimdi ankara da defansa kapanıyoruz.yazıklar olsun böyle futbol anlayışına.bülent korkar.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Hagi'mis, ya birakin allah askina. Hagi geldide ne oldu?



Bu takimin basina Eric Gerets yakisir, o olmasa Louis van Gaal'i gormek isterim.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



son kaç sezondur fener i yenemiyoruz.en büyük galibiyetimizi de hagi yönetiminde aldık 5-1.hagi döneminde yenilsek bile ezilmiyorduk.şimdi ankara da defansa kapanıyoruz.yazıklar olsun böyle futbol anlayışına.bülent korkar.

Oldu mu şimdi? Yapmayın arkadaşlar Lorant'ı getirsin fenerde o zaman tek maçlık skorlara aldanmayın o gün ki form durumu, karşısındaki hocanın form durumu bilmem ne herşeyle alakalıdır bu her iki isim içinde geçerli...
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Oldu mu şimdi? Yapmayın arkadaşlar Lorant'ı getirsin fenerde o zaman tek maçlık skorlara aldanmayın o gün ki form durumu, karşısındaki hocanın form durumu bilmem ne herşeyle alakalıdır bu her iki isim içinde geçerli...



van gaal belki ama gerets imkansız.bunlar olmazsa kim geçecek takımın başına.mükemmel taktisyen(!!!) bülent mi kalacak.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



van gaal belki ama gerets imkansız.bunlar olmazsa kim geçecek takımın başına.mükemmel taktisyen(!!!) bülent mi kalacak.

Allah Galatasaray'ı Bülent'ten kurtarsın!Avrupa'dan tecrübeli ve kapasitesi yüksek hoca gelsin çok isimli olması şart değil birde mutlaka atak oynatsın eldeki malzeme ofansif futbol için biçilmiş kaftan...
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Van Gaal gelmez.Trabzonsporla anlasti o:)
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



İmkansız.



Bence takımın başına Didier Deschsamp geçmelidir.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Hagi'mis, ya birakin allah askina. Hagi geldide ne oldu?



Bu takimin basina Eric Gerets yakisir, o olmasa Louis van Gaal'i gormek isterim.



Hagi geldide ne oldu? Bir bakalim;



Hagi gelene kadar GALATASARAY camiasinda umut denen sey bitmisti. Hagi geldigi haftanin ilk macinda sanki sahada 11 degisik oyuncu varmis gibi baska bir takim izler gibi olduk. Ergunu sol ice, Ayhani sol aciga, Umit artistini de kulubeye cekip daha ilk geldigin de futbol bilgisinin tartisilmayacak kadar ust seviyede oldugunu gosterdi.



Yeni sezon basladi ve Hagi yonetime 13 kisiden olusan alternatifli bir liste verdi. Fakat gel gelelim ki koskoca GALATASARAY bir tek o listenin son sirasindaki futbolcuyu transfer edebildi.



Yeni sezonun baslamasiyla, yeri geldiginde saldiran, yeri geldiginde top ceviren, simdikinin aksine top oynayan, duran top organizasyonu yapan ve oyunu 90 dakika boyunca birakmadan ayni ciddiyetle oynayan, kondusyonu yuksek bir takim vardi.



Ayni sezon Hagi ezeli rakibini Ali Samiyen'de mukemmel futbolla sonuna kadar arkasinda durdugu Necati'nin goluyle yenip, 2. karsilasmalarinda yasatabilcegi en buyuk hezimeti yasatti ve ceyrek asirdir Turkiye kupasini muzesine goturememis rakibine finalde 5 cakti. Zira tek bir yonetici gidipte o mactan sonra Hagi'yi kutlamadi ve gunler gectikce Hagi isine karisildigi icin medyaya sert demecler verip zaten basarilarindan dolayi sevilmedigi bir ortamda, daha bir kac sene evvel I love you Hagi diye bagiranlarin bir kismi dahil istisnasiz hemen herkezin anti-patisini kazandi. Peki bu onun sucumuydu? Kesinlikle hayir. Hangi hoca isine karisilmasindan hosnut olur? Hagi sirf Becali onu bunu oynat dedi diye Steaua'da istifasini vermedimi? Bu duzende basari'nin gelmeyecegini bildigi icin cok savasti Hagi, ama nafile ve nitekimde oyle oldu. Daha hala elle tutulur bir basarimiz yok Avrupa'da. Bu sezon son yuz yilin en kolay Avrupa turnuvasinda bile adi final oynayan bi tur oynayamadik. O zaman Hagi'nin arkasinda dursalardi bugun Tromso hezimetini yasamadigimiz gibi belki 2. UEFA veya Sampiyonlar Ligi zaferini yasiyacaktik, ama izin vermediler. Hagi'nin belkide en buyuk sanssizligida bu oldu, o sene GALATASARAY ile Avrupa arenalarinda futbolunu gosterememek.



Simdi dusunun ki bir hoca kulubu iflasin esiginde, takimi ligi 6. bitirmis, ezeli rakibinden 6 yemis, resmen demorilize olmus bir takimi devir aliyo ve geldigi andan itibaren sampiyonluga oynaticak duzeye getiriyo. Simdi laf olsun diye, Hagi bizi sampiyon mu yapti diyenler olucak. Hagi takima, git bir kac hafta evvel 5 caktigin rakibine sacma sapan bir kafa goluyle yenil mi dedi? Gencler Birligine sahanda boyun ey mi dedi? Gecen sene nasil futbolcularin oz verisiyle son haftalarda sampiyonluk geldiyse, o senede yonetim, Hakan Sukur ve bir kac saksakcisinin Hagi'yi gondermeye olan cabasi ile sampiyonlukta, guzel futbolda, istikrarda gitti.



Kim nederse desin, Hagi'nin o donem takima oynattigi futbolu 5 senedir daha kimse oynatamadi.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Hagi geldide ne oldu? Bir bakalim;



Hagi gelene kadar GALATASARAY camiasinda umut denen sey bitmisti. Hagi geldigi haftanin ilk macinda sanki sahada 11 degisik oyuncu varmis gibi baska bir takim izler gibi olduk. Ergunu sol ice, Ayhani sol aciga, Umit artistini de kulubeye cekip daha ilk geldigin de futbol bilgisinin tartisilmayacak kadar ust seviyede oldugunu gosterdi.



Yeni sezon basladi ve Hagi yonetime 13 kisiden olusan alternatifli bir liste verdi. Fakat gel gelelim ki koskoca GALATASARAY bir tek o listenin son sirasindaki futbolcuyu transfer edebildi.



Yeni sezonun baslamasiyla, yeri geldiginde saldiran, yeri geldiginde top ceviren, simdikinin aksine top oynayan, duran top organizasyonu yapan ve oyunu 90 dakika boyunca birakmadan ayni ciddiyetle oynayan, kondusyonu yuksek bir takim vardi.



Ayni sezon Hagi ezeli rakibini Ali Samiyen'de mukemmel futbolla sonuna kadar arkasinda durdugu Necati'nin goluyle yenip, 2. karsilasmalarinda yasatabilcegi en buyuk hezimeti yasatti ve ceyrek asirdir Turkiye kupasini muzesine goturememis rakibine finalde 5 cakti. Zira tek bir yonetici gidipte o mactan sonra Hagi'yi kutlamadi ve gunler gectikce Hagi isine karisildigi icin medyaya sert demecler verip zaten basarilarindan dolayi sevilmedigi bir ortamda, daha bir kac sene evvel I love you Hagi diye bagiranlarin bir kismi dahil istisnasiz hemen herkezin anti-patisini kazandi. Peki bu onun sucumuydu? Kesinlikle hayir. Hangi hoca isine karisilmasindan hosnut olur? Hagi sirf Becali onu bunu oynat dedi diye Steaua'da istifasini vermedimi? Bu duzende basari'nin gelmeyecegini bildigi icin cok savasti Hagi, ama nafile ve nitekimde oyle oldu. Daha hala elle tutulur bir basarimiz yok Avrupa'da. Bu sezon son yuz yilin en kolay Avrupa turnuvasinda bile adi final oynayan bi tur oynayamadik. O zaman Hagi'nin arkasinda dursalardi bugun Tromso hezimetini yasamadigimiz gibi belki 2. UEFA veya Sampiyonlar Ligi zaferini yasiyacaktik, ama izin vermediler. Hagi'nin belkide en buyuk sanssizligida bu oldu, o sene GALATASARAY ile Avrupa arenalarinda futbolunu gosterememek.



Simdi dusunun ki bir hoca kulubu iflasin esiginde, takimi ligi 6. bitirmis, ezeli rakibinden 6 yemis, resmen demorilize olmus bir takimi devir aliyo ve geldigi andan itibaren sampiyonluga oynaticak duzeye getiriyo. Simdi laf olsun diye, Hagi bizi sampiyon mu yapti diyenler olucak. Hagi takima, git bir kac hafta evvel 5 caktigin rakibine sacma sapan bir kafa goluyle yenil mi dedi? Gencler Birligine sahanda boyun ey mi dedi? Gecen sene nasil futbolcularin oz verisiyle son haftalarda sampiyonluk geldiyse, o senede yonetim, Hakan Sukur ve bir kac saksakcisinin Hagi'yi gondermeye olan cabasi ile sampiyonlukta, guzel futbolda, istikrarda gitti.



Kim nederse desin, Hagi'nin o donem takima oynattigi futbolu 5 senedir daha kimse oynatamadi.



Tamam takım devraldığında teknik yönden Terim'in enkazıydı 3 pas yapamayan beceriksizler mangası gibiydi geldi takım paslaşmayı öğrendi hakkını yiyemem bunun dışında hiçbir etkisi olmadı.Ne frikik, ne gol vuruşları, ne savunma hiçbir alanda etki edemedi!

Ama bedava gibi kiralanan Hakan Yakın'ı oynatmamak için 9 takla atmıştı, Ümit Karan'ı Ankara'ya yollamıştı adam 8-9 gol atmıştı orada sanırım.Hagi'yi hatırlamazmıyız ve hatırladığımız içinde Hagi olsun istemiyoruz...
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Bence Bülent Korkmaz kalacak.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Tamam takım devraldığında teknik yönden Terim'in enkazıydı 3 pas yapamayan beceriksizler mangası gibiydi geldi takım paslaşmayı öğrendi hakkını yiyemem bunun dışında hiçbir etkisi olmadı.Ne frikik, ne gol vuruşları, ne savunma hiçbir alanda etki edemedi!

Ama bedava gibi kiralanan Hakan Yakın'ı oynatmamak için 9 takla atmıştı, Ümit Karan'ı Ankara'ya yollamıştı adam 8-9 gol atmıştı orada sanırım.Hagi'yi hatırlamazmıyız ve hatırladığımız içinde Hagi olsun istemiyoruz...



Frikik atacak adammi vardi takimda? Sabri'mi atacakti? Sen futbol oynadin mi? Oynadiysan frikik atmanin hoca ile bir alakasinin olmadigini da bilirsin, tamamiyle bireysel yetenek ve kabili isidir frikik atma. Hakan Yakin'i Hagi mi aldirdi? Kadrosuna zorla sokulan bir adami oynatmamak bir teknik direktorun en buyuk hakkidir. Bu dupeduz yaptigina saygi duysmamaksizin, isine karismaktir. Islerini karisildigi icin Hagi'den sonra bugun 4. teknik direktorle calisiyoruz. Umit'in ne halt oldugunu o gun bir tek Hagi biliyodu, bugun herkez anladi. Zira Hagi'nin arkasinda durdugu, fakat Adnan Sezgin'in yolladigi ve sizin takimda gormek istemediginiz Necati'de I.B.B.'de 15 gol atmisti.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Tamam takım devraldığında teknik yönden Terim'in enkazıydı 3 pas yapamayan beceriksizler mangası gibiydi geldi takım paslaşmayı öğrendi hakkını yiyemem bunun dışında hiçbir etkisi olmadı.Ne frikik, ne gol vuruşları, ne savunma hiçbir alanda etki edemedi!

Ama bedava gibi kiralanan Hakan Yakın'ı oynatmamak için 9 takla atmıştı, Ümit Karan'ı Ankara'ya yollamıştı adam 8-9 gol atmıştı orada sanırım.Hagi'yi hatırlamazmıyız ve hatırladığımız içinde Hagi olsun istemiyoruz...



Frikik atacak adammi vardi takimda? Sabri'mi atacakti? Sen futbol oynadin mi? Oynadiysan frikik atmanin hoca ile bir alakasinin olmadigini da bilirsin, tamamiyle bireysel yetenek ve kabiliyet isidir frikik atma. Savunma yapma da, gol vuruslarin da etki edemedimi? Gol vuruslarin o kadar kotuyse nasil Fenere 5 caktin? Savunman o kadar kotuyse nasil oluyoda Hagi doneminde deplasmanlarda o sezonun en az gol yiyen takimiydin? Hakan Yakin'i Hagi mi aldirdi? Kadrosuna zorla sokulan bir adami oynatmamak bir teknik direktorun en buyuk hakkidir. Bu dupeduz yaptigina saygi duysmamaksizin, isine karismaktir. Islerini karisildigi icin Hagi'den sonra bugun 4. teknik direktorle calisiyoruz. Umit'in ne halt oldugunu o gun bir tek Hagi biliyodu, bugun herkez anladi. Zira Hagi'nin arkasinda durdugu, fakat Adnan Sezgin'in yolladigi ve sizin takimda gormek istemediginiz Necati'de I.B.B.'de 15 gol atmisti.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Bunlar hepsi ballon haberler renktas Louis van Gaal bu senne AZ'le Sampiyon oldu ve Sampiyonlar ligi oyniyacak.
 
Cevap: Adnan Polat, Van Gaal ile buluşacak !



Mete Alparslan'ı ciddiye alıp cevap vermeyin. çok komik yorumlar yapıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt