# Vincenzo Grella

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: # Vincenzo Grella



dünya kupası maçında izledim. artısı yok takım oyuncusu ön plana çıkamadı açıkçası , daha kaliteli isimlere bakılması gerekir.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Bunu alacaksak, Mehmet Topal'ı neden sattık diye düşündüğüm şahıs. Ayrıca Mehmet bundan daha da iyiydi.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



her zaman dediğim gibi bir işte iyiysem alçakgönüllü olmam ....herkes laflarına dikkat etsin ama değil mi ? o zamanlar kimse benim için söylenenlere karşı bu yorumlarda bulunmamıştı ...keşke seni yeşil sahalarda daima görsek







Adnan Bilgi adlı arkadaş haddini aşıyor artık. Forumda futboldan anlayan birisi varsa, o da benim.

.







...ben zaten yıllık 1200 euro verip scoutluk yapıyorum...





konuşmaların hepsini alıntılamadım en komik yerleri bunlar:D:D:D:D
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Olum Grella ne gelmesi halen aynı ayak ya???
 
Cevap: # Vincenzo Grella



vince_grella_gallery__585x400-420x0.jpg




En azından Jan Polak'tan iyidir beyler, adam Premier lig görmüş. :D
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Bence Polak bizim icin daha iyi olur, cunku iyi oyun kuruyor, ve daha iyi pas yapiyor.



Grella biraz daha cok defansif.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Grella-Cana ikilisinden göbek kurmak için bir 70'liği devirmek lazım,tabi içki dokunuyorsa,dokunmuyorsa haplanmak filanda gerekebilir.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Demekki Polak'ı bilerek öne attılar. Artık taraftar Grella'ya bile razı :D
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Cana-Polak,Cana-Grella ikilisinde daha mantıklıdır.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Polak ve Grella, ikiside müzmin sakat. :o
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Bugün fanatikde çıkmış galiba. O yüzden rahatladım.
 
Cevap: # Vincenzo Grella



şöyle başlıkları canlandırıp yüreğimizie indiriyorsunuz yapmayın :D
 
Cevap: # Vincenzo Grella



Bence yazacak adam bulamıyorlar basın ondan bunları yazıyorlar bir bakıma iyi beklentimiz düşüyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt