Wenger kendini geliştirmedi mi ? Ay gülmekten öleceem
Wenger'in eline bütçe verdikleri zaman naptı ; İngiltere'de namağlup şampiyon etti takımı. UEFA ve ŞL Finali oynattı.
Arsenal'de 3-4 sezondur para yok. Kulüp finansal bir bataklık içerisinde.Bu çözülmezse kapıda bekleyen araplardan birine mecburen takım satılır. Yüzlerce milyon sterlin borçtan bahsediyoruz. Bizim 150 milyonluk borcumuz bize çok gelirken onlara ne demeli ?
Bunu çözmek için de elinizdeki oyuncuları yüksek bir ücretle satıp yerine genç oyuncular yetiştirmek ve böyle bir ekol oluşturmak gerekir. Sırf Arda'yı eleştirdi diye Wenger'e böyle söylemlerde bulunmak hiç yakışmıyor. Neymiş Wenger kendini geliştirememişmiş, Arsenal yöneticileri salak mı ? 16 yıldır neden tutuyorlar takımın başında o zaman. Gerizekalı mı bunlar ?
Herkese laf söylenmesine müsade ederim. Ama Wenger'e asla, hele böyle kendisine yakışmayan söylemlere asla.