Tüketici/Taraftar için YÜKSEK DEĞER ifade eden bir ürünü/hizmeti, en uygun FİYATLA/ TÜKETİCİ MALİYETİ ile TÜKETİCİYE UYGUNLUK(Kolaylık) düşünülmeden, TÜKETİCİ İLETİŞİMİ ile gerekli feedback'ler alınmadan doğru YER seçilse de yanlış ZAMANlama ile başarıya ulaşması zor olan bir pazarlama süreci yürütüyorlar.
Kurumsal bir firmayı geçin, KOBİ'lerde dahi bu şekilde satış planlama ve hizmet pazarlama yöneticiliği yapan ekibi ertesi gün kapı dışarı ederler. Pazarlamanın 4P'sindeki DEĞER, MALİYET, YER ve ZAMAN konusunda kendilerine sadece Maliyeti belirlemek, Yeri seçmek ve Zamanı ayarlamak kalan ekip altı üstü ZAMAN, MALİYET konusunda çalışacaktı. Yer zaten stadyumdan başka yer olmaz.
4C'sine de uyarak da hem taraftarla iletişime geçilecek, uygunluk belirlenecekti. Bunu da beceremiyorlarsa ne diye duruyorlar orada anlamak mümkün değil.
Hiç bir şey yapamıyorsan aç Twitter'da bir anket ne zaman yapalım diye taraftarına sor. Taraftar Feedback'i al. Fiyat uygun mu diye sor? Geleceksen biletler hemen şurada diye link yönlendir. 23 yerine 50 ver bilmemneden indirim al de. İmza törenine katılanlara stadyum içindeki mahmut usta kebapçısında %10 indirim kuponu dağıt. @Hakan Saygılı nın dediği gibi etkinlik, çekiliş birlikte elli tane şey yazarız şuraya. Instagram satışçıları kadar pazarlama yapsalardı bari.
Yıllardır bu kulübün ne tasarımcıları, ne pazarlaması, ne store'u, ne tv'si kurumsal bir şekilde yönetilmiyor. Sosyal Medya hesaplarından da bi Twitter doğru işi yapıyor sayılır.