Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi

Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



adaylar neye göre gösteriliyor onu anlamadım bende gayet düzgün türkçe kullanıyorum.



Valla mesaj yazım tarzından sonra inceden makara yaptığını düşünsem de izah edeyim :) Aday gösterme olmuyor. Her kategori için başlık açılıyor ve her üye arzu ettiği ismi verebiliyor. 1 aydan biraz fazla sürüyor bu oylama. Yani aday yok, herkes kimi isterse onu söylüyor.
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Tam çıkmamış galiba, yüklenmedi bende. :confused:
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Valla mesaj yazım tarzından sonra inceden makara yaptığını düşünsem de izah edeyim :) Aday gösterme olmuyor. Her kategori için başlık açılıyor ve her üye arzu ettiği ismi verebiliyor. 1 aydan biraz fazla sürüyor bu oylama. Yani aday yok, herkes kimi isterse onu söylüyor.



makara değil ciddiyim o kadarda detaya girildiğini bilseydim
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Bana hak ediyor falan diyorlar, ciddi oy da aldım mesela ama Ozan abi ile mesajlarımız alt alta geldiği zaman kendimi "slm nbr cnmss" tarzında yazıyormuşum gibi hissediyorum :D



Zor ödül, genelde Ozan abi'nin tekelinde :)
 
adaylar neye göre gösteriliyor onu anlamadım bende gayet düzgün türkçe kullanıyorum.



Torpilin yoksa aday olamiyorsun.Yillardir bir Ozan bir Ozgur alir durur.Biri forum sahibinin amcaoglu digeri adminin kardesi.Bize sira gelmez yani.
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



yemin, ediyorum, ozanın, bütün, sırrı, virgülde, aynen, böyle, yazınca, imla, kurallarına, uygun, görünüyor;
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Ozan, tebrik ederim.



Senden Portal için güzel bir de yazı alırsak, çok mutlu olacağım.
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Yazı yazmak özen işidir. Önce derin bir nefes alacaksın, bir olayı anlatmak için spesifik tekniklerden fazlasıyla yararlanacaksın, daha önemlisi olayları olduğu gibi anlatmayı bileceksin. :) Forumda bazı konular dışında ne gerek var buna deyip, özen vermeyi bıraktım ben de. :) Ama Ozan reis'in sabrına hayranım, demek ki yazmayı da biraz sevmek gerekiyor. :D
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



yılın en iyi radyocusu da özgür ağbi:ayatollah:
 
Cevap: Yılın En İyi Türkçe Kullanan Üyesi



Öncelikle Ozan kardeşimii tebrik ederim. Ama bu sene kendini bize çok özletti. 2013 yılında aramızda daha çok görmek dileğiyle...
 
Geri
Üst Alt