ZTK 13/14 5.Tur | Galatasaray 4-0 Balıkesirspor | MS | 18 Aralık | ATV

Eren Arslan

10 Numara!
Katılım
22 Haziran 2009
Mesajlar
16.874
Tepkime puanı
5.048
Puan
2.493
5c573ztk.png




88f85gs.png
c80ecv.png
1lJIR.png




istanbul-ataturk.jpg




Ziraat Türkiye Kupası 13/14 Sezonu 5. Tur Maçı

Galatasaray - Balıkesirspor

Atatürk Olimpiyat Stadyumu , İstanbul

18 Aralık

18.30
 
------------Muslera--------

Sabri----Semih---Zan---Balta

---------Melo---Emre--------

Aydın------Sneijder-----Bruma

------------Drogba----------



Riera'nın normalde oynaması lazım ama sözleşmesi uzarsa satamayız seneye.Sene sonu alacağımız tek kupayı önemsemeliyiz ve tam kadro çıkmalıyız.
 
Süper Kupa :005:

Sampiyonlar Ligi gruptan cikma :005:

Türkiye Kupasi :005:

Ligde ikincilik ve direk SL bileti :omg:



Bu sezon en kötü böyle bitmeli.
 
Hadi bu maçı da yenemeyin . Zaten elimizde bi bu kaldı .
 
.................eray

sabri...ceyhun..dany...riera

bruma..yekta..engin...aydın

..amrabat....umut
 
Ufuk

Eboue - Ceyhun - Gökhan - Riera

Bruma - Yekta - Melo - Amrabat

Sneijder

Umut
 
Maç zaten Olimpiyat'ta.Yedek çıkarsak Gaziantep'e benzemez Balıkesir.Baya zorlanırız.
 
Kazanırsak Gruplara kalacağız ve devre arasında maç yapacağız.Yedekler maç yapmak istiyorsa kazanacak bu maçı.Aydını ben bu maçta bile oynamasın.Burak ise kendini toplamasını için bu maçta oynasın ve atabildiği kadar gol atmaya çalışsın



-----Ufuk

Balta--Dany--Ceyhun--Sabri

---Yekta---Engin

Bruma--Emre--Amrabat

---Burak Yılmaz
 
Ufuk

Sabri-Dany-Ceyhun-Riera

Bruma-Yekta-Engin-Amro

EmreÇ

Burak​
 
Yedek kadro ile çıkılmalı. Bu kupayı sallıyormuşuz imajı yaratıp dalga konusu olmayalım.
 
Yedek çıkıp elenelim de bu sene alacağımız tek kupa da gitsin.



Bunu alacağımıza kupa mupa almayalım. Son iki senedir fener bu kupayı alıp sevinince dalga geçmiyor muyduk? Utanmadan sevinip tura mı çıkacağız bu kupayı alınca? Futbolcular kutlama falan mı yapacak sahada? İstemez, kalsın.
 
Bunu alacağımıza kupa mupa almayalım. Son iki senedir fener bu kupayı alıp sevinince dalga geçmiyor muyduk? Utanmadan sevinip tura mı çıkacağız bu kupayı alınca? Futbolcular kutlama falan mı yapacak sahada? İstemez, kalsın.



Kupa kupadır.8 senedir alamıyoruz zaten.Ligden kopmuşken,büyüklerin hepsi elenmişken alalım bir zahmet.



Gaziantep'e benzemez, baya zorlanırız???



Penaltılarla eledik GBB'yi, daha ne kadar zorlanabilirdik ki? :D



:D Penaltısız,uzatmasız direkt eleyebilirler mesela
 
Geri
Üst Alt