2026 FIFA Dünya Kupası Takip Başlığı

1000057704.webp


Bu sezonki CL ye benzemis biraz, sol taraf kan govdeyi goturecek, sag taraf yari.finale kadar bir alt siklet gibi
 
3. Ciksak almanya geliyormus tek tesellimiz bu oldu
Valla kafalarinturnubada olsa, adam gibi hazirlanmis olsalar mental olarak lider cikabilirdik.

Bosna falan derken ceyrek finalde ispanya ile veda edebilirdik. Bu sekilde olmaliydi hikaye. Biraz daha ilgi gorurdu turkiye ligi ve oyunculari, degerimiz artardi.

Fakat tablo ortada. En azindan turkiyede futbolu yonetenlere antipati maksimum seviyeye cikti.
 
Ulkedeki reklamlarda hala bizim cocuklar temasi olmasi cok komik geliyor bana.
 
Iran elendi demek

Arjantin-Portekiz eşleşmesi de olmayacak finale kadar
 
Iran elendi demek

Arjantin-Portekiz eşleşmesi de olmayacak finale kadar
Portekiz final goremez yav hic sanmiyorum, kagit ustunde bakinca cok daha dominant takim bekliyordum ama bence hayal kirikligi biraz.

Yari final o tarafta Fransa - Ispanya olur gibi. (almanya fransa tabi belirleyici orada)

Obur tarafta da brezilya/ Ingiltere vs arjantin /kolombiya olabilir gibi.

Son 4te 3 avruoa ya da bir taraf avrupa obur taraf guney amerika olacak gibi.

Fransa/ispanya vs brezilya/arjantin olursa ama kagit ustunde cok guzel duruyor izleyici icin.
 
Fas'in kura sansi cok kotu ..son 32de eski gucunde olmasa bile hollanda geldi devaminda kanada sonra fransa hadi onu gectin ispanya..
Diger tarafta olsa Fas herkesi eleyebilecek gucte bir takim İngiltere- Brezilya -Arjantin hepsine ihtimali vardi
 
Cezayir 5 dk top çevirdi, avusturyalılar maç böyle bitecek derken 90+3 te boşluğu bulup golü atınca 82'nin mükemmel rövanşı dedik ama 1 dk daha dayanamadılar..

Sosyal medyada şike muhabbeti dönmüş ama uzatmaların tamamını tekrar izledim. Golden sonra petkovic'in sevinci ve golün dk'sını göz önüne alınca bence temizdi. Beraberlik 2 takımında işine geldiği için maç genelinde beraberliğe razı oynadılar, statünün dayatmış olduğu durumdan ötürü. Ama son dk'da avusturyalı oyuncunun kafa vuruşu yandan auta çıksaydı maç bitmiş olacaktı. Böyle şikemi olur..

CPH2797 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst Alt